0 produktów 0.00 zł
KTM 690 ENDURO R 2022
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 690 ENDURO R 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
szukasz maksymalnie konkurencyjnego i lekkiego motocykla dual sport, w który został wszczepiony pokaźny pakiet wyścigowych genów. Pomarańczowa propozycja KTM dual sport, czyli model 690 ENDURO R 2022, to następca sprawdzonej konstrukcji z roku 2015. Ten napędzany sprawdzonym silnikiem 690 LC4 motocykl, to idealny wybór dla wszystkich tych, którzy poszukują sprzętu, który bez problemu odnajdzie się w cyklu miejskim (w końcu 690 ENDURO R, to uterenowiony brat modelu 690 SMC-R) oraz sprosta wszystkim wymaganiom stawianym mu na bezdrożach.
Dopełnieniem 690 ENDURO R jest zawieszenie WP XPLOR oraz nowoczesna elektronika. Mowa o działającym skutecznie (i to bez względu na warunki oraz pochylenie motocykla) CORNERING ABS, dwóch trybach jazdy STREET i OFF-ROAD (w tym trybie ABS jest odłączany od tylnego koła), Quickshifter+, MTC, czy też MSR. W ekstremalnych sytuacjach istnieje również opcja pełnego wyłączenia systemu ABS. Zmiany trybów jazdy można dokonywać podczas jazdy, poprzez szybkie i wygodne użycie przełącznika na kierownicy.
Od sezonu 2021 na pokładzie KTM 690 ENDURO R znajdziesz też nowy kokpit. Teraz ze wskaźników dowiemy się także o aktualnym położeniu biegu oraz poznamy obroty silnika. Świetnym rozwiązaniem jest opcja, dzięki której poprzez naciśnięcie przycisku ABS na desce rozdzielczej, rider ma możliwość wyłączenia funkcji ABS na przednim i tylnym kole. Wszystko po to, aby bardziej doświadczeni motocykliści, mogli za sterami KTM 690 Enduro R czuć się jak na rasowej maszynie enduro, której w terenie nic nie ogranicza!
KTM 690 ENDURO R, to także świetna i bardzo wytrzymała baza do modyfikacji pod motocykl rajdowy. Konstrukcja KTM jest jedną z najchętniej wybieranych przez wszystkich głodnych naprawdę dzikich ekspedycji podróżników, którzy chcieliby przemierzyć z niezawodnym singlem pod siodłem dzikie azjatyckie stepy, Meksyk, Ameryki, czy też... inne, przepiękne i wymagające rejony globu!
DANE TECHNICZNE KTM 690 ENDURO R 2022
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 73.5 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 55 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe APTC(TM)
EMISJA CO2 99 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 692.7 cm³
JEDNOSTKA STEROWANIA SILNIKIEM Keihin EMS z RBW, zapłon dwuiskrowy
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA 4.3 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 13.5 l
ABS Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 300 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym zaciskiem
TYLNY HAMULEC 1-tłokowy pływający zacisk
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4"
MASA WŁASNA 146 kg
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 269 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP XPLOR z Pro-Lever linkage
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 929 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 62 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 250 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 250 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.