0 produktów 0.00 zł
KTM 690 SMC-R 2022
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 690 SMC-R 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
kochasz rebelię, ostrą jazdę oraz latanie bokiem i nic nie wskazuje na to, by w ciągu najbliższych lat miało się to zmienić! KTM 690 SMC-R to uliczny chuligan, napędzany silnikiem 690 LC4, z bogatym pakietem elektroniki i 74 KM przy 147 kg masy własnej. To wszystko sprawia że z KTM 690 SMCR zaliczysz świetny przejazd po górskich drogach, przejmiesz kontrolę nad miastem, a wszystko to w towarzystwie potężnego przypływu adrenaliny i z ogromnym uśmiechem na twarzy.
KTM 690 SMC-R współpracuje z pełni regulowanym zawieszeniem WP APEX, a jeśli o elektronicze mowa, supermoto KTM zyskało funkcję RIDE MODE na przełączniku kierownicy, dzięki czemu wybór trybów jest naprawdę łatwy i intuicyjny.
KTM 690 SMC-R 2022 posiada dwa główne tryby jazdy. Pierwszy z nich to tryb uliczny STREET. Możemy w nim doświadczyć sportowej reakcji przepustnicy, przy której poślizg kół i unoszenie przodu jest utrzymywane na minimalnym poziomie. Wszystko po to, by zapewnić możliwie najlepsze właściwości jezdne. Standardowym ustawieniem w trybie ulicznym jest też aktywowany osobno dla przedniego i tylnego koła dwukanałowy ABS.
Tryb SUPERMOTO to prawdziwa gratka dla fanów jazdy bokiem. Zapewnia on płynną reakcję przepustnicy typową dla maszyn SM. Możliwy jesli lekki poślizg kół i unoszenie przedniego koła. A wszystko to włączane/wyłączane z poziomu kierownicy. W trybie SM nie działa ABS tylnego koła, co ułatwia kontrolowane ślizgi. KTM 690 SMC-R 2022 oferuje też możliwość wyłączenia kontroli trakcji. Na pokładzie znajdziemy również Quickshifter+.
W tym supermoto na pochwałę zasługuje też kokpit. Ze wskaźników dowiesz się m.in. o aktualnym położeniu biegu oraz poznasz obroty silnika. KTM 690 SMC-R to homologowane supermoto z wyścigową duszą i zaskakującymi osiągami. Stąd sprzęt posiada zacisk BREMBO Monoblock dla podwyższenia siły hamowania. Zapewnia on lepsze wyczucie i lepszą siłę hamowania oraz lepszą sterowność przedniego koła. Jesteś więc gotowy na niekończącą się zabawę z KTM 690 SMC-R 2022?! KTM 690 SMC-R 2022 spełnia normy emisji spalin Euro5.
DANE TECHNICZNE KTM 690 SMC-R 2022
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 73.5 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 55 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe APTC (TM)
EMISJA CO2 96 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 692.7 cm³
JEDNOSTKA STEROWANIA SILNIKIEM Keihin EMS z RBW, zapłon dwuiskrowy
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA 4.1 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 13.5 l
ABS Dwukanałowy ABS Bosch 9.1 MP (z zakrętowym układem ABS i trybem supermoto, wyłączany)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC Tarcza hamulcowa Brembo z 4-tłokowym, montowanym osiowo stałym zaciskiem
TYLNY HAMULEC 1-tłokowy pływający zacisk
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4"
MASA WŁASNA 147 kg
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 48
PRZEŚWIT 237 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX z Pro-Lever linkage
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 892 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 215 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 240 mm
W celu uzyskania szczegółowych informacji, w tym dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu w KTMSKLEP.PL, prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą:
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.