0 produktów 0.00 zł
KTM 390 DUKE 2022 (SZARY)
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 390 DUKE 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
posiadasz już pewne doświadczenie z motocyklami na kategorię A2 i szukasz najbardziej radykalnej, nowoczesnej i sportowej maszyny w tym segmencie. 390-tka DUKE to naturalne rozwinięcie możliwości, jakie ma do zoaferowania miejski KTM 125 DUKE, z jedną tylko różnicą... większym dynamizmem! A wszystko dzięki zdecydowanie żwawiej reagującej na gaz jednostce napędowej o pojemności 373,2 cm3, generującej 32 KW mocy (44 KM) i 37 Nm momentu obrotowego.
To pokaźne stado koni mechanicznych w ważącej niespełna 150 kg konstrukcji z 6-stopniową skrzynią biegów, stanowi gwarancję doskonałych osiągów, które przyprwią o szybsze bicie serca zarówno w miejskiej dżungli, gdzie KTM 390 DUKE jest dosłownie w swoim żywiole, jak i na krętej, miejskiej drodze poza za miastem. Ten sprzęt po prostu kocha zakręty, które chętnie pokona z przyjemnym zejściem na kolano lub z efektownym poślizgiem!
KTM 390 DUKE może pochwalić się systemem ride-by-wire. Oznacza to nie tylko brak linki, ale też gwarantuje płynną reakcję przepustnicy. Rozwiązanie gwarantuje idealne przenoszenie łatwo dostępnego, wysokiego momentu obrotowego. Elektronicznie przekłada każde dotknięcie manetki gazu na położenie przepustnicy idealnie dopasowane do warunków jazdy, dzięki czemu ten motocykl doskonale sprawdza się na drodze i na torze.
KTM 390 Duke 2022 z dodatkami tuningowymi PowerParts sprzedawanymi oddzielnie
Do tego oczywiście ABS, współpracujący z układem BYBRE, ale też sprzęgło poślizgowe, zawieszenie WP Suspension z regulacją napięcia wstępnego z tyłu, czy nowoczesne oświetlenie LED i duży, czytelny wyświetlacz. Motocykl oferuje też tryb „Supermoto”, który aktywuje się jednym naciśnięciem przycisku. W tym trybie system kontroluje wyłącznie przedni hamulec. Ciśnienie tylnego hamulca całkowicie reguluje się prawą stopą, umożliwiając sprawdzenie własnych umiejętności w skrajnych sytuacjach. KTM 390 DUKE 2022 spełnia oczywiście normy Euro5.
DANE TECHNICZNE KTM 390 DUKE 2022
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 37 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 32 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 60 mm
ŚREDNICA 89 mm
SPRZĘGŁO Sprzęgło wielotarczowe mokre, uruchamiane hydraulicznie
CO2 EMISSIONS 81 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 373 cm³
JEDNOSTKA STEROWANIA SILNIKIEM Bosch EMS z RBW
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA 3.46 l/100 km
SMAROWANIE Mokra miska olejowa
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 13.4 l
ABS Bosch 9.1MP Two Channel ABS (Supermoto ABS)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 230 mm
TYLNY HAMULEC 1-tłokowy pływający zacisk
ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
MASA (NA SUCHO) 150 kg
KONSTRUKCJA RAMY Rama kratowa ze stali, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 43
PRZEŚWIT 150 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 830 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 65 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 142 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 150 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.