0 produktów 0.00 zł
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R 2022
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 1290 SUPER ADVENTURE R 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
zamierzasz przeżyć motocyklową przygodę swojego życia, a od pojazdu, z którym tego dokonasz oczekujesz niezawodności, dużej mocy, komfortu i doskonałego prowadzenia także na bezdrożach! KTM 1290 SUPER ADVENTURE R trzeciej generacji to inżynieryjne osiągnięcie specjalistów z Mattighofen, którzy w motocyklu klasy Travel Enduro zakodowali rajdowe DNA.
Dzięki temu napędzany potężnym, zmodernizowanym silnikiem o pojemności 1301 cm3 [EURO 5], generującym 138 Nm momentu obrotowego i mocy 160 KM, KTM 1290 SUPER ADVENTURE R jest gotowy, by stawić czoła najtrudniejszym wyzwaniom, jakie mogą zgotować światowe "asfalty" oraz dzikie bezdroża.
Ten motocykl to wspaniały pożeracz kilometrów opracowany z udziałem m.in. guru ekstremalnej turystyki motocyklowej - Chrisem Birchem - po to, by zostawić swój ślad w każdym terenie — im trudniejszym, tym lepiej.
Duża moc łączy się tutaj z zaawansowanym półaktywnym zawieszeniem i innowacyjnymi systemami wsparcia jeźdźca, jak np. OFFROAD ABS, MTC, OFFROAD TC. KTM 1290 SUPER ADVENTURE R to odpowiedź na potrzeby wszystkich, maksymalnie głodnych wrażeń moto-podróżników! Na pokładzie znajdziesz także system TPMS monitorujący ciśnienie w oponach, podręczny schowek na smartfona z możliwością ładowania, nowy, 7-calowy ekran TFT z przeprojektowanymi przełącznikami, nowe siedzenie o niższej wysokości, czy zaktualizowane zawieszenie WP. Warto też wspomnieć, że w nowym KTM 1290 Super Adventure R przeprojektowano główkę ramy, którą cofnięto o 15 mm, a także poprawiono rozkład masy, dzięki zlokalizowaniu niżej zbiorników paliwa. Ważnym atutem tej wyczynowej konstrukcji jest także zaawansowany reflektor LED.
DANE TECHNICZNE KTM 1290 SUPER ADVENTURE R 2022
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 138 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 118 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 71 mm
ŚREDNICA 108 mm
SPRZĘGŁO Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe PASC (TM)
EMISJA CO2 134 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1301 cm³
JEDNOSTKA STEROWANIA SILNIKIEM Keihin EMS z RBW i tempomatem, zapłon podwójny
DESIGN 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
ZUŻYCIE PALIWA 5.7 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 3 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 23 l
ABS Bosch 10.3ME Combined-ABS (incl. Cornering-ABS and offroad mode)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 267 mm
ŁAŃCUCH 525 Pierścień X
MASA WŁASNA 221 kg
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEŚWIT 242 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 880 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 64.7 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 220 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 220 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.