0 produktów 0.00 zł
KTM 890 Adventure 2022 (pomarańczowy)
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 890 ADVENTURE 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
jeśli szukasz lekkiego motocykla turystycznego o znakomitych osiągach i niezawodnej konstrukcji. Zwarta konstrukcja KTM 890 ADVENTURE pozwala nie tylko doskonale czuć się podczas jazdy asfaltem, ale także nie tracić tego poczucia wraz z chwilą zjazdu na grunt bardziej off-roadowy. Najnowszy model turystyczny z gamy KTM ADVENTURE - 890-tka ADV - to motocykl sportowo-rekreacyjny z genami maszyn terenowych KTM.
Został on zaprojektowany do niekończących się wypraw w stylu Travel Enduro, z ogromnym potencjałem, by zjechać z utwardzonych dróg na bezdroża. Nie dorówna mu żaden inny motocykl dwucylindrowy klasy Travel Enduro - czy to na pustyni, odległych górskich szlakach, czy wyprawach transkontynentalnych. Ten motocykl to idealna odpowiedź na potrzeby wszystkich głodnych podróży bikerów, którzy od sprzętu oczekują osiągów, doskonałego prowadzenia i niezawodności na każdym kilometrze ekspedycji!
*Promocja trwa od 1 października do wyczerpania zapasów. Wymiana na gotówkę nie jest możliwa. Szczegóły u sprzedawcy.
Model 890 ADVENTURE dziedziczy dobre cechy cenionego KTM 790 ADVENTURE, ale dzięki zwiększonej o 90 cm3 pojemności oferuje jeszcze lepsze osiągi i większy zapas mocy. Nowy podróżnik klasy średniej to także większe możliwości regulacji zawieszenia i pomocna technologia wsparcia kierowcy podczas jazdy. Wśród takich właśnie rozwiązań znajdziesz m.in. system najnowszy ABS z opcją OFFROAD ABS i MTC (motocyklowa kontrola trakcji).
DANE TECHNICZNE KTM 890 ADVENTURE 2022
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 100 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą z wodnym/olejowym wymiennikiem ciepła
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 68.8 mm
ŚREDNICA 90.7 mm
MOC W KW 77 kW
SPRZĘGŁO Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
EMISJA CO2 105 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 889 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Bosch EMS z RBW
DESIGN 2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy typu R2
ZUŻYCIE PALIWA 4.5 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 20 l
ABS Bosch 9.1 MP (z zakrętowym układem ABS i trybem offroad, możliwość wyłączenia)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
PRZEDNI HAMULEC Tarcza hamulcowa z 4-tłokowym, montowanym osiowo stałym zaciskiem
TYLNY HAMULEC Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym zaciskiem
ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY Rama ze stali chromowo-molibdenowej wykorzystująca silnik jako element nośny, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 43
PRZEŚWIT 233 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX mono shock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 850 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 64.1 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 200 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 200 mm
MASA WŁASNA (OK.) 196 kg
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.