logo

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 350 EXC-F FACTORY EDITION 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

szukasz znanej i cenionej 350-tki, ale oczekujesz jeszcze więcej niż są w stanie zaoferować bazowy KTM 350 EXC-F i wersja KTM 350 EXC-F SIX DAYS!

Zanim przejdziemy do długiej listy dodatków i części KTM PowerParts, jakie znajdziesz się na pokładzie 350 EXC-F FACTORY EDITION Enduro, to zaczniemy od kluczowego wyróżnika na tle wyżej wspomnianych 350 EXC-F. Mowa o... zastosowaniu powietrznego amortyzatora WP XACT AER 48!


Najnowsze dziecko inżynierów z Mattighofen, które przejęło oznaczenie "edycji fabrycznej" wyposażone jest w długą listę komponentów inspirowanych światem pomarańczowych wyścigów. Najważniejszym jednak z nich jest widelec powietrzny WP XACT AER 48.  W tym widelcu każda goleń pełni osobną funkcję. I tak w lewej znajduje się sprężyna pneumatyczna, a prawa odpowiada za tłumienie. Lewa goleń zawiera dwukomorowy system z zamkniętym kartridżem, co pozwala zapobiegać spadkowi ciśnienia powietrza. Korzyści płynące z jego zastosowania to m.in. redukcja masy i zagwarantowanie zawodnikowi szybkiej i niezawodnej możliwości regulacji. Odbywa się ona za pomocą pokręteł do regulacji oraz specjalnej pompki do zawieszenia.
 


Ważący 28 kg silnik o pojemności 350 cm3, podobnie jak w bazowej wersji został osadzony w ramie ze stali chromowo-molibdenowej, która w przeciwieństwie do serii, jest pomalowana proszkowo na kolor pomarańczowy. 350 EXC-F Factory Edition 2022 to motocykl, który trudnych wyzwań się nie lęka.

W walce na kamienistych bezdrożach, bez wątpienia pomocne okazują się koła FACTORY dopełnione anodowanymi piastami. Nie zabrakło też szeregu osłon, w tym specjalnej osłony pod silnik, osłony przedniej tarczy z asortymentu części KTM PowerParts, czy też osłon chłodnic. Na pokładzie tej terenowej bestii Factory, znalazł się także przełącznik map zapłonu zainstalowany na kierownicy, wentylator chłodnicy, pełna tarcza hamulcowa z tyłu i zębatka Supersprox Stealth. 

No i rzecz jasna design. Czym byłby motocykl sygnowany oznaczeniem FACTORY EDITION, bez repliki okleiny stosowanej przez zawodników fabrycznego zespołu Red Bull KTM. Do tego niebieskie siedzenie FACTORY gwarantujące zwiększoną przyczepność, pomarańczowy korek oleju CNC i potrójne półki zawieszenia anodowane na pomarańczowo. Ten motocykl jest w 100% gotowy, by zdobywać teren i zachwycać wyglądem!
 


 


KTM 350 EXCF FACTORY EDITION 2022, względem wersji standardowej może pochwalić się m.in.:

>Grafika inspirowana Red Bull KTM Factory Racing
>Przedni amortyzator pneumatyczny WP XACT 48 mm
>Fabryczne koła z anodowanymi piastami
>Potrójne zaciski obrabiane CNC
>Specjalna osłona silnika
>Fabryczne siedzenie
>Osłona przedniej tarczy hamulcowej
>Pełna tarcza tylna
>Przełącznik wyboru map
>Tylna zębatka Supersprox Stealth
>Pomarańczowy korek oleju
>Szare uchwyty ODI


 

DANE TECHNICZNE KTM 350 EXC-F FACTORY EDITION 2022

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    57.5 mm
ŚREDNICA    88 mm
SPRZĘGŁO    Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    349.7 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    104.3 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm


 

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas