0 produktów 0.00 zł
KTM RC 390 2022 NIEBIESKI
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 390 RC 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
w swoim garażu szykujesz miejsce na motocykl sportowy w najczystszej postaci! KTM 390 RC mimo swojej niewielkiej pojemności, posiada dynamicznie reagujący na ruch manetki silnik, mogący poszczycić się 32 KW mocy i 37 Nm momentu obrotowego.
KTM 390 RC, to sprzęt zredukowany do tego, co niezbędne w motocyklu sportowym. Niezależnie od tego, czy pojedziesz boczną drogą, czy wyskoczysz w weekend na tor wyścigowy.
Geny Moto3 i design MotoGP dochodzą w tym motocyklu do głosu podczas każdego manewru sprawiając, że prowadzi się on naprawdę rasowo, zarówno w miejście, jak i poza nim. Prowadzenie — po prostu spektakularne. Osiągi — niesamowite. Moc — ekscytująca.
KTM RC 390 2022, to motocykl, który niczego nie udaje! Najnowsza generacja bardziej niż kiedykolwiek inspirowana jest wyścigowymi bolidami KTM znanymi z serii MotoGP. Wygląd to jednak dopiero początek. Co najważniejsze, idzie on w parze z rozwiązaniami technologicznymi, mającymi na celu poprawić prowadzenie, aerodynamikę i ergonomię. RC 390 został zaprojektowany tak, by maksymalnie kierować przepływ powietrza poza jeźdźca, którego sylwetka – dzięki smukłej konstrukcji maszyny - może się z nią perfekcyjnie zintegrować. Wszystko to sprawia, że pokonywanie zakrętów jeden po drugim i nagłe przerzucanie ciężaru z prawej strony na lewą, przychodzą w tym motocyklu z wyjątkową łatwością. Spore zmiany zaszły też w tylnej części motocykla. Nadwozie zostało maksymalnie zredukowane, dzięki czemu uzyskano jeszcze agresywniejszy profil "ogona". Odsłonięto również znacząco elementy ramy. Motocykl wygląda agresywniej niż kiedykolwiek!
Całkowicie nowy, dwuczęściowy kokpit i mocowanie przedniej szyby wykorzystują teraz odlewaną z aluminium górną część. Dolna część, która zabezpiecza reflektor jest kompozytowa. Jednocześnie KTM RC 390 2022 zyskał większy zbiornik paliwa, by zabawa mogła trwać dłużej! Karoseria modelu RC, to prawdziwe mistrzostwo świata. Jest ona łatwo demontowana, dzięki zastosowaniu mniejszej liczny śrub oraz przeprojektowaniu samego systemu mocowania.
Najnowszy RC 390 może pochwalić się też mocnym odchudzeniem. Całkowicie nowa konstrukcja kół pozwoliła oszczędzić o 3,4 kg masy nieresorowanej w porównaniu z poprzednią generacją. Nowy układ hamulcowy ByBre to z kolei oszczędność 960 gramów, a rama... to aż minus 1,5 kg! Tutaj dodamy, że osprzęt hamulcowy to tarcza 320 mm i 4-tłoczkowy zacisk z przodu oraz tylna tarcza 230 mm i zacisk 1-tłoczkowy. Wielką nowością na pokładzie RC 390, która wyostrza jego zdolności wyścigowe, jest regulowane zawieszenie WP APEX. Z tyłu pracuje amortyzator z regulacją napięcia wstępnego i odbicia, a przód to widelec WP APEX z możliwością regulacji odbicia i dobicia na 30 poziomach!
Sercem 390-tki jest czterosuwy silnik, które spełniają normy Euro5. Dzięki zastosowaniu nowej konstrukcji airboxa, mogą się one pochwalić większym momentem obrotowym niż poprzednia generacja (37 Nm zamiast 35 Nm). KTM RC 390 2022 otrzymał ponadto nowe mapowanie silnika, co także poprawia jego osiągi. Patrząc na "390" z punktu elektroniki, to jest to bez wątpienia sprzęt, który wyznacza standardy w segmencie supersport o małych pojemnościach. Na jego pokładzie znajdziemy systemy wspierające kierowcę mianowicie Supermoto ABS, Cornering ABS i Cornering MTC. Opcjonalny jest też Quickshifter+! Idąc z duchem czasu, kokpit KTM RC 390 2022 łączy najnowocześniejsze rozwiązania. Kolorowy ekran TFT, to bardzo czytelnie podane informacje oraz możliwość szybkiego dostępu do wszystkich niezbędnych opcji. Oczywiście reaguje on na zmianę oświetlenia dostosowując poziom jasności do warunków i może bez problemu współpracować z KTM MyRide.
DANE TECHNICZNE KTM RC 390 2022
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 37 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 32 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 60 mm
ŚREDNICA 89 mm
SPRZĘGŁO Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
EMISJA CO2 81 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 373 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Bosch EMS z RBW
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
SPALANIE 3.46 l/100 km
SMAROWANIE Mokra miska olejowa
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 13.7 l
ABS Bosch 9.1MP Two Channel ABS (Supermoto ABS)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 230 mm
PRZEDNI HAMULEC 4-tłokowy, montowany osiowo stały zacisk
TYLNY HAMULEC 1-tłokowy pływający zacisk
ŁAŃCUCH 520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY Rama kratowa ze stali, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 43
PRZEŚWIT 158 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX - Monoshock
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 824 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 66.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 120 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 150 mm
Jeżeli więc poszukujesz supersporta, który nie tylko wygląda, ale jest też na poważnie GOTOWY DO WYŚCIGU, to odpowiedź można być tylko jedna – KTM RC 390!
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.