logo

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 500 EXC-F 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

jeśli potrzebujesz bezkompromisowej mocy i momentu obrotowego! KTM 500 EXC-F to obecnie najpotężniejszy motocykl klasy Enduro na świecie. Silnik o pojemności pół litra w połączeniu z ultranowoczesnym podwoziem pozwalają zachować pełną kontrolę, dzięki czemu rider będzie mógł w pełni wykorzystać potencjał tej Bestii segmentu enduro.

Model 500 EXC-F ma także drugą twarz i nie ukrywa, że lubi spokojną jazdę, w trakcie której podjazd wyjeżdża się nie pełnym piecem, a właśnie momentem obrotowym.


Ze względu na te cechy KTM 500 EXC-F to motocykl, który cieszy się wielkim uznaniem wśród osób, których żywiołem są przede wszystkim długie dystanse i przemierzanie najodleglejszych bezdroży na świecie w stylu, na jaki pozwala wyczynowy sprzęt enduro. Dzięki homologacji drogowej z KTM 500 EXC-F opuszczeniu off-roadu, bez problemów odnajdziesz się także w ruchu drogowym. Ze względu na mogący pochwalić się ogromnymi osiagami silnik, model 500 EXC-F stanowi także doskonałą bazę dla lekkiego, zwrotnego supermoto, które zawojuje miejską dżunglę! 
 


 

Model KTM 500 EXC-F 2022, podobnie jak pozostali przedstawiciele pomarańczowej palety enduro KTM 2022, jest jeszcze lepszy niż poprzednik! Wszystko dzięki wprowadzonym aktualizacjom. Poszukiwanie jeszcze większej integracji motocykla z każdym terenem i przeszkodą poprowadziło inżynierów z Mattighofen do aktualizacji w zakresie zawieszenia. Zarówno przedni widelec WP XPLOR, jak i tylny amortyzator zyskały teraz nowe ustawienia, dzięki czemu uzyskano jeszcze mocniejszy, bardziej sportowy charakter. Ulepszono też obieg oleju dla bardziej spójnego sprzężenia zwrotnego. Zawieszenie oferuje też zwiększone wrażenie przyczepności, co dodatkowo wzmacnia nowy pakiet opon MAXXIS MaxxEnduro na pokładzie. Po licznych testach, spece z KTM uznali, że to właśnie on zapewni najbardziej wszechstronne osiągi. Cała gama otrzymała też nowe, wyjątkowe malowanie w stylu retro, które znacząco wyostrza jej charakter.


DANE TECHNICZNE KTM 500 EXC-F 2022

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO    Wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    510.9 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    105.6 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    9.2 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm


 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas