0 produktów 0.00 zł
KTM SX-E5 2022
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będzie się z niego korzystać. KTM SX-E5 2022 jest właściwy dla...
najmłodszych zawodników, którzy rozpoczynają stawiać swoje pierwsze kroki na jednośladzie oraz w motocrossie lub małych riderów startujących na spalinowym KTM 50 SX, którzy chcą zasmakować motocrossowej przyszłości w elektrycznym wydaniu.
Niemal bezobsługowy silnik elektryczny z magnesami trwałymi odznacza się zaawansowaną konstrukcją i wysoką niezawodnością. Generuje moc szczytową 5 kW i jest zasilany przez 84 ogniwa litowo-jonowe o pojemności 907 Wh i niskim napięciu 48 V.
Inteligentny, ultranowoczesny moduł sterowania jest zintegrowany z akumulatorem i zapewnia spontaniczne, aczkolwiek kontrolowane przekazywanie mocy. Dzięki zastosowaniu silnika elektrycznego moc jest przekazywana bezpośrednio na koło, co eliminuje konieczność zastosowania sprzęgła czy skrzyni biegów i znacznie upraszcza jazdę — zwłaszcza młodym kierowcom.
Zerowy poziom hałasu i emisji szkodliwych spalin sprawia, że KTM SX-5, przedstawiciel nowej generacji maszyn, jest wyjątkowo atrakcyjnym minicrossem i realną alternatywą dla motocykli napędzanych silnikiem spalinowym o pojemności 50 cm3. W KTM SX-E 5 zastosowano niewielki silnik elektryczny, który jest zasilany przez akumulator o dużej pojemności i pracuje niemal bezgłośnie.
Najwyższej jakości komponenty, zawieszenie WP, łatwość obsługi podczas jazdy, minimalna obsługa serwisowa, niezawodność - to bez wątpienia pakiet najmocniejszych cech KTM SX-E 5!
KTM SX-E5 2022 - DANE TECHNICZNE
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 13.8 Nm
POJEMNOŚĆ AKUMULATORA 21 Ah
CHŁODZENIE Chłodzony powietrzem
PODWOZIE
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 160 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 160 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH 1/2 x 3/16"
KONSTRUKCJA RAMY Rama z centralną rurą ze stali chromowo-molibdenowej
PRZEDNIE ZAWIESZENIE XACT 35 WP Upside-Down fork, Ø 35 mm
PRZEŚWIT 252 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 665 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 66 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 205 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 185 mm