logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będzie użytkowany. KTM 450 SX-F 2022 został opracowany specjalnie dla...

zawodników, którzy za cel postawili sobie mistrzowski tytuł w najsilniejszej z motocrossowych klas! KTM 450 SX-F 2022 to sprzęt, który wielokrotnie w trakcie motocrossowych Mistrzostw Świata MX udowodnił, że nie ma sobie równych! Nic więc dziwnego, że Antonio Cairoli zdecydował się przedłużyć swój kontrakt z KTM i także w sezonie 2022 za sterami potężnego 450 SX-F, w którego opracowywaniu także miał swój udział, będzie zamierzał walczyć o mistrzostwo w MXGP!

 


Za sterami KTM 450 SX-F triumfy święcił także Amerykanin Cooper Webb, który w serii AMA SX 2019 zdobył mistrzostwo, w sezonie 2020 wicemistrzostwo, a w sezonie 2021... ponownie mistrzostwo! Nabyte w trakcie minionych sezonów doświadczenie fabrycznego team'u znajduje bezpośrednio swoje odbicie w tegorocznej konstrukcji KTM 450 SX-F. W swojej odsłonie na sezon 2022, ten sprzęt jest jeszcze bardziej zbliżony do maszyn fabrycznych kierowców KTM, niż kiedykolwiek! Nie wierzysz? To zobacz i uwierz! 

 

 


 

POZNAJ OPINIĘ PROFESJONALNEGO ZAWODNIKA TEAM KTMSKLEP.PL - IGORA ZIENKIEWICZA - O KTM 450 SX-F:

Z KTM 450 SX-F przejechałem cały sezon 2017 i 2018. Regularnie ścigałem się na nim w cyklu Mistrzostw Polski oraz w lokalnych zawodach. Bardzo duża moc generowana z jednostki napędowej wraz z perfekcyjnym momentem obrotowych pozwalają na szybką oraz dynamiczną jazdę przy niskich obrotach silnika. Maszyna jest praktycznie bezobsługowa. Wystarczy zadbać o podstawowe wymiany płynów, filtrów i lanie paliwa, a zapewni nam to bezawaryjność pojazdu. Jestem wiernym użytkownikiem motocykli marki KTM i cenię je za wytrzymałość, dobre osiągi oraz komfort w prowadzeniu zarówno na twardym gruncie, jak i podczas dalekich lotów.

 

 

KTM 450 SX-F oferuje  możliwość zdalnego połączenia się z motocyklem i dokonywania szybkich zmian w ustawieniach jednostki napędowej. A wszystko to - za pośrednictwem smartfona! Umożliwia to akcesoryjna jednostka PowerParts, która zastępuje klasyczną piankę kierownicy. Posiada ona narzędzie do diagnostyki, współpracujące z aplikacją myKTM. Nowe rozwiązanie pozwala dostosować motocykl do swoich preferencji w stopniu, o jakim do tej pory bez znaczącego tuningu, można było tylko pomarzyć. 

 


Narządzie daje niemal nieskończone możliwości. Z jego pomocą jeździec może zmienić mapowanie silnika, dostosować kontrolę trakcji, poziom hamowania silnikiem, reakcję przepustnicy i system kontroli startu. Wszystko to pozwala dobrać najbardziej optymalne, personalne ustawienia w uwzględnieniu np. do warunków panujących na danym torze MX, dzięki czemu jeździec KTM może być o krok przed rywalami. W aplikacji znajdziesz także cenne rady dotyczący ustawień zawieszenia za pośrednictwem SAS Asystenta.

 

POZNAJ APLIKACJĘ myAPP i zobacz VIDEO 

 

 

SYSTEMY, JAKIE ZNAJDZIESZ NA POKŁADZIE KTM 450 SX-F 2022

 

TC - KONTROLA TRAKCJI
To innowacyjne rozwiązanie, z którym zyskasz większą przyczepność i maksymalną kontrolę nad motocyklem, podczas przyspieszania na mokrym lub śliskim podłożu. Kontrolę trakcji aktywuje się przełącznikiem zlokalizowanym na kierownicy. Proces może odbywać się nawet podczas jazdy, dzięki czemu będziesz mógł na bieżąco dostosowywać swój sprzęt do aktualnie panujących warunków. 


 

LC - SYSTEM KONTROLI STARTU
Nieocenione wsparcie elektroniczne podczas startu. Dzięki temu systemowi zostaje zmniejszona maksymalna prędkość obrotowa silnika w fazie startu. Oznacza to, że możesz liczyć na bardziej efektywne wyjście z bramek startowych. O funkcji poinformuje Cię kontrolka EFI zlokalizowana na górnej półce widelca. Miganie sygnalizuje aktywację. Samej aktywacji kontroli trakcji w KTM 450 SX-F dokonuje się poprzez naciśnięcie obu przycisków na przełączniku mapowania.

ZMIENNE MAPY ZAPŁONU
KTM 450 SX-F posiada zmienne mapy zapłonu, dzięki czemu do walki na torze MX możesz wyruszyć z dwoma, a nie z jedną mapą na pokładzie. Oznacza to, że w razie np. nagłej zmiany warunków na torze, możesz przejść z mapy agresywnej, na łagodniejszą, z którą jazda w trudnych, deszczowych warunkach może okazać się skuteczniejsza. Aktywacji dokonuje się poprzez przytrzymanie odpowiedniego przycisku na manetce sterującej.

 


DANE TECHNICZNE - KTM 450 SX-F 2022
SILNIK

SKRZYNIA BIEGÓW    5-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO    Wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    449.9 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    100 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    7.5 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    375 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP XACT Monoshock z łącznikami
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    950 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    310 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    300 mm

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas