0 produktów 0.00 zł
KTM 350 SX-F 2022
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będzie użytkowany. KTM 350 SX-F 2022 został opracowany specjalnie dla...
tych, którzy oczekują osiągów porównywalnych z potężnym modelem 450, przy zachowaniu masy i zwrotności modelu KTM 250 SX-F! KTM 350 SX-F w wydaniu na sezon 2022 to nadal zwycięskie połączenie mocy i zwrotności, z jak warto podkreślić jeszcze większą porcją owej mocy i wysokim momentem obrotowym.
Pomarańczowa, motocrossowa 350-tka od KTM to motocykl, który bez wątpienia dedykowany jest zawodnikom, którzy kochają wysokie obroty i nie straszna im czterosuwowa moc przekazywana na tylne koło.
Współpracujący z 5-stopniową skrzynią biegów oraz najnowoczesniejszym zawieszeniem WP Suspension z nowoczesnym widelcem WP XACT AER i tylnym monoshockiem opartym na systemie dźwigni KTM 350 SX-F, to supernowoczesny i maksymalnie konkurencyjny motocykl crossowy, który powstał po to, by zwyciężać i dostarczać jeźdźcowi niesamowitych doznań z jazdy.
KTM 350 SX-F oferuje możliwość zdalnego połączenia się z motocyklem i dokonywania szybkich zmian w ustawieniach jednostki napędowej. A wszystko to - za pośrednictwem smartfona! Umożliwia to akcesoryjna jednostka PowerParts, która zastępuje klasyczną piankę kierownicy. Posiada ona narzędzie do diagnostyki, współpracujące z aplikacją myKTM. Nowe rozwiązanie pozwala dostosować motocykl do swoich preferencji w stopniu, o jakim do tej pory bez znaczącego tuningu, można było tylko pomarzyć.
Narządzie daje niemal nieskończone możliwości. Z jego pomocą można zmienić mapowanie silnika, dostosować kontrolę trakcji, poziom hamowania silnikiem, reakcję przepustnicy i system kontroli startu. Wszystko to pozwoli dobrać najbardziej optymalne, personalne ustawienia w uwzględnieniu np. do warunków panujących na danym torze MX, dzięki jeździec KTM może być o krok przed rywalami. W aplikacji znajdziesz także cenne rady dotyczący ustawień zawieszenia za pośrednictwem SAS Asystenta.
POZNAJ APLIKACJĘ myAPP i zobacz VIDEO
SYSTEMY, JAKIE ZNAJDZIESZ NA POKŁADZIE KTM 350 SX-F 2022
TC - KONTROLA TRAKCJI
To innowacyjne rozwiązanie, z którym zyskasz większą przyczepność i maksymalną kontrolę nad motocyklem, podczas przyspieszania na mokrym lub śliskim podłożu. Kontrolę trakcji aktywuje się przełącznikiem zlokalizowanym na kierownicy. Proces może odbywać się nawet podczas jazdy, dzięki czemu będziesz mógł na bieżąco dostosowywać swój sprzęt do aktualnie panujących warunków.
LC - SYSTEM KONTROLI STARTU
Nieocenione wsparcie elektroniczne podczas startu. Dzięki temu systemowi zostaje zmniejszona maksymalna prędkość obrotowa silnika w fazie startu. Oznacza to, że możesz liczyć na bardziej efektywne wyjście z bramek startowych. O funkcji poinformuje Cię kontrolka EFI zlokalizowana na górnej półce widelca. Miganie sygnalizuje aktywację. Samej aktywacji kontroli trakcji w KTM 350 SX-F dokonuje się poprzez naciśnięcie obu przycisków na przełączniku mapowania.
ZMIENNE MAPY ZAPŁONU
KTM 350 SX-F posiada zmienne mapy zapłonu, dzięki czemu do walki na torze MX możesz wyruszyć z dwoma, a nie z jedną mapą na pokładzie. Oznacza to, że w razie np. nagłej zmiany warunków na torze, możesz przejść z mapy agresywnej, na łagodniejszą, z którą jazda w trudnych, deszczowych warunkach może okazać się skuteczniejsza. Aktywacji dokonuje się poprzez przytrzymanie odpowiedniego przycisku na manetce sterującej.
DANE TECHNICZNE KTM 350 SX-F 2022
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 5-biegów
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO Mokre, wielotarczowe z hydrauliką Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 349.7 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Keihin EMS
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 99.5 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 7.5 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 375 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP XACT Monoshock z łącznikami
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 950 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 310 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 300 mm