0 produktów 0.00 zł
KTM 125 SX 2022
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będzie użytkowany. KTM 125 SX 2022 został opracowany specjalnie dla...
młodych i gniewnych kierowców klasy 125 cm3, którzy poszukują motocykla niezawodnego, lekkiego, mocnego - po prostu najbardziej zaawansowanego i gotowego do stawienia czoła rywalom w klasie MX125.
Pozwala on budować jeźdźcowi pewność siebie, jak żaden inny. Nowe lekkie podwozie współpracuje z najbardziej konkurencyjnym obecnie silnikiem 2-suwowym o pojemności 125 cm3 (jego waga to jedynie 17,2 kg). Sprzęt zapewnia doskonałą zwrotność oraz moc spełniającą wymagania każdego młodego poszukiwacza adrenaliny.
Ten dwusuwowy KTM to doskonały model dla riderów rozpoczynających rozpędzających się w swojej karierze (tzn. tych, którzy mają za sobą starty w klasie 85 SX), ale także młodych osób w okolicach 15 roku życia i wzroście 160-185 cm, które chcą rozpocząć przygodę z motocrossem, a w swojej odsłonie na sezon 2022, jest jeszcze bardziej zbliżony do maszyn fabrycznych kierowców KTM, niż kiedykolwiek!
Za sterami KTM 125 SX mogą liczyć na wysokie osiągi oraz moc, dającą się poskromić. KTM 125 SX to także sprzęt, który sprawi radość zaawansowanym riderom MX, którzy obecnie dosiadają takich potęg jak KTM 350 SX-F, czy też KTM 450 SX-F. Dlaczego? Dzięki lekkości konstrukcji, lekkości prowadzenia i dynamicznemu, małemu silnikowi! To wszystko sprawia, że KTM 125 SX to doskonały motocykl do czerpania czystego fun'u oraz szlifowania techniki, której kto, jak kto, ale "125" potrafi nauczyć!
POZNAJ OPINIĘ PROFESJONALNEGO ZAWODNIKA TEAM KTMSKLEP.PL - CZARKA LEWKO - O KTM 125 SX:
Modelem KTM 125 SX miałem przyjemność jeździć od modelu 2014 do 2018. Od modelu 2016 konstrukcja przeszła rewolucję silnikową i podwozia. Pomimo tego, że jak każda generacja, którą jeździłem miała mocniejsze strony i słabsze, tak muszę stwierdzić, że nigdy mnie nie zawiodły. Wszystkie treningi i wyścigi dojeżdżałem bezawaryjnie. Z każdym nowym modelem „seta” wydawała się coraz mocniejsza, a zawieszenie fabryczne coraz bardziej zbliżone do profesjonalnych zawierzeń WP używanych przez czołowych zawodników rangi Mistrzostw Świata. Przejechałem na nich tysiące mth i bardzo żałuje ze sezon 2018 był moim ostatnim sezonem z tym motocyklem, ponieważ przyjemność z jazdy „setką” jest nie do opisania.
KTM 125 SX 2022 - DANE TECHNICZNE
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik nożny
SPRZĘGŁO Układ hydrauliczny wielotarczowego sprzęgła Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 124.8 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Kokusan
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 87.5 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 7.5 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 375 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP XACT Monoshock z łącznikami
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 950 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 310 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 300 mm