logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 890 DUKE R 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

swoje motocyklowe uczucia lokowałeś do tej pory w modelu 790 DUKE lub 890 DUKE ale chciałbyś od niego jeszcze ostrzejszego charakteru! Super Skalpel, jak przyjęło się określić nowego KTM 890 DUKE R, to sprzęt ktory zadebiutował podczas targów EICMA 2019 w Mediolanie.

Sprzęt z założenia ma stanowić agresywną odpowiedź na potrzeby nieuznających kompromisow motocyklistów, którzy od sprzętu oczekują lekkości, zwrotności, dwucylindrowej jednostki napędowej pod siedzeniem i pozycji za kierownicą, która pozwoli na dynamiczną jazdę po górskich serpentynach, jak i pozwoli wyszaleć się podczas weekendowej wizyty na torze wyścigowym. 

 

 

KTM 890 DUKE R, to pierwszy model w gamie szosowych motocykli KTM z powiększoną do 890 cm3 pojemnością silnika LC8c. Zwiększona pojemność w połączeniu z kilkoma zabiegami inżynierów z Mattighofen sprawiły, że 890 DUKE R może poszczycić się aż 121 KM @9250 obr/min (zamiast 105 KM, jakie generuje 790 DUKE i 115 KM modelu 890 DUKE) i momentem obrotowym 99 Nm przy 7750 obr/min. 
 


To jednak nie koniec dobrego! Wzrost mocy w 890 DUKE R idzie w parze także z odchudzeniem konstrukcji aż o 3 kg względem 890-tki. Teraz mamy więc do czynienia ze 166 kg na sucho. Przekonfigurowano także ustawienia znanego do tej pory zawieszenia WP i zmieniono zaciski hamulcowe. Nie zabrakło także trybów jazdy, a mianowicie: „Sport” do bardziej agresywnej jazdy, „Street” do wygodnej jazdy po mieście, „Rain” do jazdy po śliskiej nawierzchni. Opcjonalnie dostępny jest także tryb torowego ataku o nazwie „Track”.
 


 

KTM 890 DUKE R to motocykl, który zapewni dreszcz emocji i który wyścigi ma we krwi. Ostra stylistyka, to nie tylko uczta dla oka. To przede wszystkim odzwierciedlenie jego charakteru. 
 

 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas