logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 690 ENDURO R 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

szukasz maksymalnie konkurencyjnego i lekkiego motocykla dual sport, w który został wszczepiony pokaźny pakiet wyścigowych genów. Pomarańczowa propozycja KTM dual sport, czyli model 690 ENDURO R 2021, to następca sprawdzonej konstrukcji z roku 2015. W sezonie 2021 690-tka powraca, spełnia normy emisji spalin Euro5 i jest jeszcze bardziej READY TO RACE! Napędzany sprawdzonym silnikiem 690 LC4 motocykl, który wraz z modelem na sezon 2020 przeszedł modernizację, to idealny wybór dla wszystkich tych, którzy poszukują sprzętu, który bez problemu odnajdzie się w cyklu miejskim (w końcu 690 ENDURO R, to uterenowiony brat modelu 690 SMC-R) oraz sprosta wszystkim wymaganiom stawianym mu na bezdrożach.

Dopełnieniem 690 ENDURO R jest nowe zawieszenie WP XPLOR oraz nowoczesna elektronika w postaci działającego skutecznie bez względu na warunki i pochylenie motocykla CORNERING ABS, dwa tryby jazdy STREET i OFF-ROAD (w tym trybie ABS jest odłączany od tylnego koła), Quickshifter+, MTC, czy też MSR. W ekstremalnych sytuacjach istenieje również opcja pełnego wyłączenia systemu ABS. Zmiany trybów jazdy można dokonywać podczas jazdy, poprzez szybkie i wygodne użycie przełącznika na kierownicy.  

 

Od sezonu 2021 na pokładzie KTM 690 ENDURO R znajdziemy też nowy kokpit. Teraz ze wskaźników dowiemy się także o aktualnym położeniu biegu oraz poznamy obroty silnika. Nowością w tym dużym enduro, które jest gotowe na każdą podróż, znajdziemy nową funkcję.

 

 

Teraz poprzez naciśnięcie przycisku ABS na desce rozdzielczej, rider będzie miał możliwość wyłączenia funkcji ABS na przednim i tylnym kole. Wszystko po to, aby bardziej doświadczeni motocykliści, mogli za sterami nowego KTM 690 Enduro R czuć się jak na rasowej maszynie enduro, której w terenie nic nie ogranicza!

 


KTM 690 ENDURO R, to także świetna i bardzo wytrzymała baza do modyfikacji pod motocykl rajdowy. Konstrukcja KTM jest jedną z najchętniej wybieranych przez wszystkich głodnych naprawdę dzikich ekspedycji podróżników, którzy chcieliby przemierzyć z niezawodnym singlem pod siodłem dzikie azjatyckie stepy, Meksyk, Ameryki, czy też... inne, przepiękne i wymagające rejony globu! 



DANE TECHNICZNE KTM 690 ENDURO R 2021

SILNIK
MOMENT OBROTOWY    73.5 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
CHŁODZENIE    Chłodzenie cieczą
MOC W KW    55 kW
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO    Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe APTC(TM)
EMISJA CO2    
 99 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    692.7 cm³
JEDNOSTKA STEROWANIA SILNIKIEM   Keihin EMS z RBW, zapłon dwuiskrowy
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA    4.3 l/100 km
SMAROWANIE    Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju

PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    13.5 l
ABS    Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    300 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    240 mm
PRZEDNI HAMULEC    Pływająca tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym zaciskiem
TYLNY HAMULEC    1-tłokowy pływający zacisk
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4"
MASA WŁASNA    146 kg
KONSTRUKCJA RAMY    Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    269 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP XPLOR z Pro-Lever linkage
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    929 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    62 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    250 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    250 mm


 

Polecane produkty

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas