logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 690 SMC-R 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

kochasz rebelię, ostrą jazdę oraz latanie bokiem i nic nie wskazuje na to, by w ciągu najbliższych lat miało się to zmienić! KTM 690 SMC-R 2021 to najnowsze wcielenie niezwykle udanego, ulicznego chuligana, który wraz z sezonem 2021 wnosi pakiet aktualizacji. Nowy design z motywem szarości, sprawdzony silnik 690 LC4, ulepszony pakiet elektroniki i 74 KM przy 147 kg masy własnej - to wszystko sprawi że z KTM 690 SMCR zaliczysz świetny przejazd po górskich drogach, przejmiesz kontrolę nad miastem, a wszystko to w towarzystwie potężnego przypływu adrenaliny i z ogromnym uśmiechem na twarzy.

KTM 690 SMC-R współpracuje z pełni regulowanym zawieszeniem WP APEX, a jeśli o elektronicze mowa, supermoto KTM zyskało funkcję RIDE MODE na przełączniku kierownicy, dzięki czemu wybór trybów jest naprawdę łatwy i intuicyjny.

KTM 690 SMC-R 2021 posiada dwa główne tryby jazdy. Pierwszy z nich to tryb uliczny STREET. Możemy w nim doświadczyć sportowej reakcji przepustnicy, przy której poślizg kół i unoszenie przodu jest utrzymywane na minimalnym poziomie. Wszystko po to, by zapewnić możliwie najlepsze właściwości jezdne. Standardowym ustawieniem w trybie ulicznym jest też aktywowany osobno dla przedniego i tylnego koła dwukanałowy ABS. 


Tryb SUPERMOTO to prawdziwa gratka dla fanów jazdy bokiem. Zapewnia on płynną reakcję przepustnicy typową dla maszyn SM. Możliwy jesli lekki poślizg kół i unoszenie przedniego koła. A wszystko to włączane/wyłączane z poziomu kierownicy. W trybie SM nie działa ABS tylnego koła, co ułatwia kontrolowane ślizgi. KTM 690 SMC-R 2021 oferuje też możliwość wyłączenia kontroli trakcji. Na pokładzie znajdziemy również Quickshifter+.

 

 

Od sezonu 2021 na pokładzie KTM 690 SMC-R znajdziemy też nowy kokpit. Teraz ze wskaźników dowiemy się także o aktualnym położeniu biegu oraz poznamy obroty silnika. Odświeżony SMC-R to homologowane supermoto z wyścigową duszą i zaskakującymi osiągami. Stąd sprzęt zyskał nowy zacisk BREMBO Monoblock dla podwyższenia siły hamowania. Zapewnia on lepsze wyczucie i lepszą siłę hamowania oraz lepszą sterowność przedniego koła. Jesteś więc gotowy na niekończącą się zabawę z KTM 690 SMC-R 2021?! Najnowsza odsłona SMC-R spełnia normy emisji spalin Euro5.

 


DANE TECHNICZNE KTM 690 SMC-R 2021

SILNIK
MOMENT OBROTOWY    73.5 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
CHŁODZENIE    Chłodzenie cieczą
MOC W KW    55 kW
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO    Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe APTC (TM)
EMISJA CO2    96 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    692.7 cm³
JEDNOSTKA STEROWANIA SILNIKIEM    Keihin EMS z RBW, zapłon dwuiskrowy
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA    4.1 l/100 km
SMAROWANIE    Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju

 

PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    13.5 l
ABS    Dwukanałowy ABS Bosch 9.1 MP (z zakrętowym układem ABS i trybem supermoto, wyłączany)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    240 mm
PRZEDNI HAMULEC    Tarcza hamulcowa Brembo z 4-tłokowym, montowanym osiowo stałym zaciskiem
TYLNY HAMULEC    1-tłokowy pływający zacisk
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4"
MASA WŁASNA    147 kg
KONSTRUKCJA RAMY    Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP APEX 48
PRZEŚWIT    237 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP APEX z Pro-Lever linkage
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    892 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    215 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    240 mm


 

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas