0 produktów 0.00 zł
KTM 690 SMC-R 2021
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 690 SMC-R 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
kochasz rebelię, ostrą jazdę oraz latanie bokiem i nic nie wskazuje na to, by w ciągu najbliższych lat miało się to zmienić! KTM 690 SMC-R 2021 to najnowsze wcielenie niezwykle udanego, ulicznego chuligana, który wraz z sezonem 2021 wnosi pakiet aktualizacji. Nowy design z motywem szarości, sprawdzony silnik 690 LC4, ulepszony pakiet elektroniki i 74 KM przy 147 kg masy własnej - to wszystko sprawi że z KTM 690 SMCR zaliczysz świetny przejazd po górskich drogach, przejmiesz kontrolę nad miastem, a wszystko to w towarzystwie potężnego przypływu adrenaliny i z ogromnym uśmiechem na twarzy.
KTM 690 SMC-R współpracuje z pełni regulowanym zawieszeniem WP APEX, a jeśli o elektronicze mowa, supermoto KTM zyskało funkcję RIDE MODE na przełączniku kierownicy, dzięki czemu wybór trybów jest naprawdę łatwy i intuicyjny.
KTM 690 SMC-R 2021 posiada dwa główne tryby jazdy. Pierwszy z nich to tryb uliczny STREET. Możemy w nim doświadczyć sportowej reakcji przepustnicy, przy której poślizg kół i unoszenie przodu jest utrzymywane na minimalnym poziomie. Wszystko po to, by zapewnić możliwie najlepsze właściwości jezdne. Standardowym ustawieniem w trybie ulicznym jest też aktywowany osobno dla przedniego i tylnego koła dwukanałowy ABS.
Tryb SUPERMOTO to prawdziwa gratka dla fanów jazdy bokiem. Zapewnia on płynną reakcję przepustnicy typową dla maszyn SM. Możliwy jesli lekki poślizg kół i unoszenie przedniego koła. A wszystko to włączane/wyłączane z poziomu kierownicy. W trybie SM nie działa ABS tylnego koła, co ułatwia kontrolowane ślizgi. KTM 690 SMC-R 2021 oferuje też możliwość wyłączenia kontroli trakcji. Na pokładzie znajdziemy również Quickshifter+.
Od sezonu 2021 na pokładzie KTM 690 SMC-R znajdziemy też nowy kokpit. Teraz ze wskaźników dowiemy się także o aktualnym położeniu biegu oraz poznamy obroty silnika. Odświeżony SMC-R to homologowane supermoto z wyścigową duszą i zaskakującymi osiągami. Stąd sprzęt zyskał nowy zacisk BREMBO Monoblock dla podwyższenia siły hamowania. Zapewnia on lepsze wyczucie i lepszą siłę hamowania oraz lepszą sterowność przedniego koła. Jesteś więc gotowy na niekończącą się zabawę z KTM 690 SMC-R 2021?! Najnowsza odsłona SMC-R spełnia normy emisji spalin Euro5.
DANE TECHNICZNE KTM 690 SMC-R 2021
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 73.5 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 55 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe APTC (TM)
EMISJA CO2 96 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 692.7 cm³
JEDNOSTKA STEROWANIA SILNIKIEM Keihin EMS z RBW, zapłon dwuiskrowy
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA 4.1 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 13.5 l
ABS Dwukanałowy ABS Bosch 9.1 MP (z zakrętowym układem ABS i trybem supermoto, wyłączany)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 240 mm
PRZEDNI HAMULEC Tarcza hamulcowa Brembo z 4-tłokowym, montowanym osiowo stałym zaciskiem
TYLNY HAMULEC 1-tłokowy pływający zacisk
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4"
MASA WŁASNA 147 kg
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP APEX 48
PRZEŚWIT 237 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP APEX z Pro-Lever linkage
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 892 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 215 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 240 mm