logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będzie użytkowany. KTM 250 SX-F 2021 został opracowany specjalnie dla...

osób, które poszukują zwycięskiego, czterosuwowego motocykla KTM klasy MX2! KTM 250 SX-F to maszyna, która od sezonu 2016 lat nieprzerwanie dominuje w motocrossowych Mistrzostwach Świata MX2 i dowozi fabrycznych jeźdźców KTM na końcowy, najwyższy stopień podium. To chyba najlepszy dowód na to, że ten motocykl - jest bezkonkurencyjny. Klucz do sukcesu?

Zaawansowany, mocny a zarazem lekki silnik z dużym momentem obrotowym oraz przyjazne oddawanie mocy, dzięki czemu dosiadając 250 SX-F możesz liczyć na doskonałą przyczepność w każdym zakręcie. Dodajmy do tego światowej klasy zawieszenie WP Suspension i komponenty hamulcowe Brembo oraz jedynie 99 kg masy własnej!


KTM 250 SX-F w odsłonie na sezon 2021 przeszedł kilka zabiegów modernizacyjnych, które dodatkowo przyczyniły się do centralizacji mas i poprawy prowadzenia tego modelu. KTM zmodyfikował także zawieszenie - zarówno przedni widelec WP XACT AER, jak i tylny amortyzator. Zyskały one twardsze ustawienia, dla jeszcze lepszej przyczepności, poczucia pewności oraz komfortu. Elementy zawieszenia posiadają teraz nowe uszczelnienia SKF o niskim współczynniku tarcia. Pozwalają one na jego jeszcze lepsze działanie. W widelcu zaingerowano ponadto obejście oleju i powietrza. Zostały one przedłużone, co pozwala zmniejszyć skoki ciśnienia podczas jazdy. Nowe, elementy wewnętrzne technologii AER zapewniają ogólnie lepszą wydajność i bardziej precyzyjną informację zwrotną, dzięki ulepszonemu tłumieniu.
 

 

Jedną z największych zmian na sezon 2021 w KTM 250 SX-F jest możliwość zdalnego połączenia się z motocyklem i dokonywania szybkich zmian w ustawieniach jednostki napędowej. A wszystko to - za pośrednictwem smartfona! Umożliwia to akcesoryjna jednostka PowerParts, która zastępuje klasyczną piankę kierownicy. Posiada ona narzędzie do diagnostyki, współpracujące z aplikacją myKTM. Nowe rozwiązanie pozwala dostosować motocykl do swoich preferencji w stopniu, o jakim do tej pory bez znaczącego tuningu, można było tylko pomarzyć. 

 

 

Narządzie daje niemal nieskończone możliwości. Z jego pomocą można zmienić mapowanie silnika, dostosować kontrolę trakcji, poziom hamowania silnikiem, reakcję przepustnicy i system kontroli startu. Wszystko to pozwoli dobrać najbardziej optymalne, personalne ustawienia w uwzględnieniu np. do warunków panujących na danym torze MX, dzięki czemu można być o krok przed rywalami. W aplikacji znajdziesz także cenne rady dotyczący ustawień zawieszenia za pośrednictwem SAS Asystenta.

 

POZNAJ APLIKACJĘ myAPP i zobacz VIDEO 

 

 

SYSTEMY, JAKIE ZNAJDZIESZ NA POKŁADZIE KTM 250 SX-F 2021

 

TC - KONTROLA TRAKCJI
To innowacyjne rozwiązanie, z którym zyskasz większą przyczepność i maksymalną kontrolę nad motocyklem, podczas przyspieszania na mokrym lub śliskim podłożu. Kontrolę trakcji aktywuje się przełącznikiem zlokalizowanym na kierownicy. Proces może odbywać się nawet podczas jazdy, dzięki czemu będziesz mógł na bieżąco dostosowywać swój sprzęt do aktualnie panujących warunków. 


 

LC - SYSTEM KONTROLI STARTU
Nieocenione wsparcie elektroniczne podczas startu. Dzięki temu systemowi zostaje zmniejszona maksymalna prędkość obrotowa silnika w fazie startu. Oznacza to, że możesz liczyć na bardziej efektywne wyjście z bramek startowych. O funkcji poinformuje Cię kontrolka EFI zlokalizowana na górnej półce widelca. Miganie sygnalizuje aktywację. Samej aktywacji kontroli trakcji w KTM 250 SX-F dokonuje się poprzez naciśnięcie obu przycisków na przełączniku mapowania.

ZMIENNE MAPY ZAPŁONU
KTM 250 SX-F posiada zmienne mapy zapłonu, dzięki czemu do walki na torze MX możesz wyruszyć z dwoma, a nie z jedną mapą na pokładzie. Oznacza to, że w razie np. nagłej zmiany warunków na torze, możesz przejść z mapy agresywnej, na łagodniejszą, z którą jazda w trudnych, deszczowych warunkach może okazać się skuteczniejsza. Aktywacji dokonuje się poprzez przytrzymanie odpowiedniego przycisku na manetce sterującej.

 


 

KTM 250 SX-F 2021 - DANE TECHNICZNE
SILNIK

SKRZYNIA BIEGÓW    5-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO    Mokre, wielotarczowe z hydrauliką Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    249.9 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    99 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    7 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    370 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    WP XACT Monoshock z łącznikami
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    950 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    310 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    300 mm


Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas