logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 1290 SUPER DUKE R 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

powiemy wprost - poszukujesz piekielnie mocnych wrażeń! 

Najnowsza odsłona BESTII to znana do tej pory z obecnego modelu furia i jeszcze lepsza ergonomia. Sprzęt napędza dwucylindrowy, widlasty (V-Twin) LC8 (po drobnym liftingu) o kącie 75 stopni i pojemności 1301 cm3. Te liczby sprawiają, że 1290 Super Duke R 2021 generuje 180 koni mechanicznych i gwarantuje potężny moment obrotowy wynoszący 140 Nm. 

Jednostka napędowa jest w tym motocyklu zamontowana tak, by zwiększać sztywność skrętną. Zabieg ten sprawił, że jest ona 3-krotnie sztywniejsza niż w poprzedniku. Całość odchudzono o 2 kg, do czego przyczyniło się m.in. zastosowanie subframe'u z kompozytu, który w nowym KTM 1290 Super Duke R jest jeszcze ostrzejszy. 


Kolektor o średnicy do 60 mm optymalizuje przepływ gazów, natomiast 2 katalizatory kontrolują emisję spalin, jednak nie zakłócają ostrego brzmienia widlaka. Flagowy naked KTM posiada lekki widelec WP APEX z możliwością pełnej regulacji. Posiada od oddzielne ustawienia dobicia i odbicia. Tył to także komponent WP APEX z oddzielnym zbiornikiem gazu i oleju. Przekłada się to na jego mniejsze gabaryty oraz niższą masę. 
 


 

Za sterami 1290 Super Duke R każdy maniak ostrych wrażeń będzie czuł się - dobrze. Dzięki regulowanej w 4 pozycjach kierownicy o szerokości 760 mm, znalezienie optymalnej pozycji nigdy nie było łatwiejsze. 
 


 

Istotnym elementem nowej Bestii jest wlot powietrza zlokalizowany w reflektorze LED, a w zasadzie między lampami. Dzięki temu strumień powietrza jest kierowany dokładnie tam, gdzie trzeba, dzięki czemu system chłodzenia stał się jeszcze bardziej wydajny. Poza tym, to rozwiązanie wygląda po prostu... świetnie! Zresztą tak, jak i cała bryła READY TO RACE KTM 1290 Super Duke R 2021.

 

 

Na pokładzie BESTII nie zabrakło oczywiście miejsca na zaawansowaną elektronikę, z którą jazda tym sprzętem będzie efektywniejsza. Kierowca ma do dyspozycji tryby jazdy Rain, Street i Sport. Dodatkowo jest możliwość instalacji trybu Track, który pozwala między innymi na całkowite wyłączenie kontroli trakcji i systemu anti-wheelie. Udoskonalony quickshifter+ jest dostępny opcjonalnie. 

 

 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas