logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 790 DUKE 2019 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

w kanonie Twoich potrzeb znajdują się dwa cylindry, duża moc (w przypadku 790 DUKE to 105 KM), wysoki moment obrotowy, lekkie, nowoczesne podwozie oraz zaawansowana technologia! KTM 790 DUKE to sprzęt zrodzony z pasji i z chęci dominowania na ulicy, przy jednoczesnym postawieniu na łatwość prowadzenia. Efekt? Gwarancja ogromnego uśmiechu na twarzy każdego, kto choć raz dosiądzie KTM 790 DUKE. Motocykl dostępny jest w dwóch wersjach, a wszystko po to, by sprostać wymaganiom najbardziej żądnych wrażeń riderów. Pierwszej, dysponującej pełną mocą KTM 790 DUKE oraz drugą, z ograniczoną mocą do 35 kW, dzięki czemu za sterami najostrzejszego motocykla w segmencie, może zasiąść także rider z prawem jazdy kategorii A2 w kieszeni!

Nieważne na którą z nich postawisz. Ważne, że obie są wyposażone w takie rozwiązania jak zaawansowany system ride-by-wire, zintegrowane opcje łączności, nowej generacji ułatwienia dla kierowcy, a także Quickshifter, który traktuje swoją nazwę bardzo poważnie. Nowy, dwucylidnrowy KTM 790 DUKE to także niestandardowe tryby jazdy - SPORT, DESZCZ, ULICA oraz spersonalizowana kontrolę trakcji. Dzięki KTM 790 DUKE i zaawansowanej technologii na jego pokładzie poczujesz, jak cudownie jest czekać na innych, którzy zostali daleko za Tobą.


POZNAJ OPINIĘ PRACOWNIKA KTMSKLEP.PL - ROBERTA RADZIKOWSKIEGO - O KTM 790 DUKE:

Kiedy pierwszy DUKE 790 pojawił się w naszym salonie, to nie mogłem przejść obok niego obojętnie. Motocykl o bardzo agresywnej sylwetce i pozycji dostarcza nieziemskich wrażeń z jazdy. Po przekręceniu stacyjki i naciśnięciu przełącznika na prawej manetce z tłumika wydobywa się "cichutki" pomruk. Po dodaniu gazu wiedziałem, że wrażenia z jazdy będą jeszcze lepsze, a wszystko dzięki wyraźnym sygnałom z układu wydechowego w postaci lekkich strzałów z tłumika. Co do prowadzenia to KTM DUKE 790 prowadzi się wspaniale. Ma bardzo dobry układ hamulcowy i sztywne zawieszenie. Idealnie nadaje się na tor z dużą ilością zakrętów. Systemy, które w tym motocyklu są w standardzie, czyli Quick Shifter (zmiana biegów bez użycia sprzęgła) oraz Launch Control (kontrola startu) sprawiają, że motocykl przyśpiesza jak pocisk.


Oprócz nich "Skalpel" posiada również zmienne mapy zapłony z trybami "DESZCZ", "STREET" oraz "SPORT". Na każdej z nich reakcja na manetkę gazu jest inna. Osobiście najbardziej do gustu przypadł mi tryb "SPORT", który w połączeniu z systemem Quick Shifter oraz Launch Control pozwala na pełne skupienie na drodze. Mimo sporej mocy motocykl jest bezpieczny, a to za sprawą elektroniki, która wspiera kierowcę w każdej sytuacji, m.in. MTC i MSR.
 


Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas