logo

wróć do news

KTM SX 2020 - co nowego?

06-05-2019

W miniony weekend w Las Vegas końca dobiegła rywalizacja w Mistrzostwach AMA Supercross! Sezon dla pomarańczowego zespołu Red Bull KTM zakończył się perfekcyjnie, bo końcowe trofeum powędrowało w ręce dosiadającego motocykla KTM 450 SX-F FACTORY EDITION Amerykanina - Coopera Weeba! Na 17 rund cyklu 2019 Webb 7-krotnie zwyciężył i w sumie 13 razy lądował na podium, czym tylko przypieczętował swoją dominację w prestiżowej klasie 450 SX. Tak więc to doskonała okazja dla KTM do tego, by zaprezentować najnowszą odsłonę bezlitosnych, pomarańczowych pogromców światowych torów MX i SX - gamę KTM SX 2020! Co o nich wiemy?
 


 

KTM 50 SX, KTM 65 SX, KTM 85 SX
Rodzina motocrossowych maszyn KTM SX 2020, to aż 9 motocykli: 6 dwusuwów, w tym trzy dla najmłodszych adeptów MX oraz 3 czterosuwy SX-F. Gamę otwiera stanowiący świetny wstęp do rozpoczęcia motocrossowej kariery - KTM 50 SX, który mimo zapowiedzi zastąpienia go elektrycznym modelem KTM SX-E 5, wciąż pozostaje w ofercie i dzięki kolejnym aktualizacjom, jest jeszcze bardziej READY TO RACE. Podobnie jak jego starsze rodzeństwo, czyli modele KTM 65 SX i KTM 85 SX, model 50 SX posiada nowy pakiet grafik, zaawansowane zawieszenie WP XACT oraz lżejszy wydech. Sprzęt zyskał też nowy, odlewany wahacz z aluminium, poprawiający stabilność i ułatwiający regulację łańcucha. W KTM 65 SX popracowano nad krzywą zapłonu, dla jeszcze lepszej wydajności i współpracy z nowymi ustawieniami gaźnika. Największy z maluchów KTM, model KTM 85 SX ma nowy wałek skrzyni biegów oraz przerobiony układ wydechowy, a także nową kombinację kół: 19 ”/ 16”. Dostępny także na kołach 17 ”/ 14”.

KTM 125 SX, KTM 150 SX, KTM 250 SX
Otwierający gamę pełnowymiarowych motocykli motocrossowych - model KTM 125 SX, zresztą tak jak i mocniejszy KTM 150 SX oraz dwusuwowy fighter o pojemność ćwierć litra - KTM 250 SX na sezon 2020 otrzymały przede wszystkim kilka aktualizacji dotyczących zawieszenia. Zawieszenie przednie wciąż korzysta z technologii powietrznej, jednak dzięki ulepszeniom na sezon 2020 ma wykazywać poprawę w zakresie tłumienia. 

Tylny amortyzator WP XACT w modelach KTM 125 / 150 / 250 SX także przeszedł kilka zabiegów modyfikacyjnych, dzięki czemu zyskał nowy regulator tłumienia kompresji oraz nowe ustawienia fabryczne. 

 

 

KTM 250 SX-F, KTM 350 SX-F, KTM 450 SX-F
Niezawodne rozwiązania dotychczasowej generacji KTM SX 2019, która zaprowadziła m.in. Coopera Weeba na szczyt w serii Supercross, względem modeli KTM SX 2020 zyskały jedynie kilka aktualizacji, tak więc śmiało można powiedzieć o spokojnej ewolucji, niż gwałtownej rewolucji w segmencie czterosuwowych modeli KTM 250 SX-F, KTM 350 SX-F i KTM 450 SX-F. Widelec zyskał nowe ustawienia oraz tłok, co poprawia tłumienie. Tylny amortyzator ma nowy regulator kompresji, dzięki czemu ustawienie amortyzatora jest jeszcze precyzyjniejsze.  

KTM 450 SX-F 2020 zyskał nowy tłok o zmienionym kształcie dla jeszcze lepszej wydajności i niezawodności oraz 49-zębową zębatkę (1 ząb więcej niż model 2019). Modele KTM 250 SX-F i KTM 350 SX-F posiadają taki sam tłok i zębatkę jak przed rokiem. Cała czterosuwowa trójca zyskała pakiet nowych grafik. 

Kiedy najnowsze modele KTM SX 2020 trafią do naszego salonu? Czekamy z niecierpliwością! O wjeździe KTM SX 2020 dowiedziecie się jako pierwsi śledząc oczywiście nasz fanpage na Facebooku. Na pewno dodamy fotkę i oficjalnie zaprosimy na przymiarki do nowych sztuk!


 

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas