logo

wróć do news

BLOG: Sezon 2021 z odświeżonymi KTM 690 SMC-R i KTM 690 Enduro R

13-11-2020

No to fani 690-tki LC4 w wydaniu SMC-R i Enduro R mogą spać spokojnie! Z ostatnich doniesień wynika, że te kultowe motocykle napędzane mocnym singlem nie wypadną z oferty w sezonie 2021. Otóż KTM zaprezentował kilka dni temu obie te maszyny w odświeżonym wydaniu, z lekkimi aktualizacjami i spełniające normy emisji spalin Euro 5.

 

 

SILNIK
Jeśli chodzi o sam silnik KTM 690 Enduro R / SMC-R, to jest to znana konstrukcja, w której zbyt wiele się nie zmieniło. Trwała, mocna i lubiąca wysokie obroty, a także mogąca pochwalić się długimi interwałami serwisowymi. Wynoszą one 10.000 km. Takie właśnie jest serce tych maszyn.

 

 

Zarówno KTM 690 SMC-R 2021 jak i KTM 690 Enduro R 2021 zyskały funkcję RIDE MODE na przełączniku kierownicy, dzięki czemu wybór trybów jest naprawdę łatwy i intuicyjny. I tak oto w trybie 1 motocykle ustawione są na TRYB ULICZNY, w trakcie, którego działa m.in. dwukanałowy ABS przedniego i tylnego koła. Tryb 2, to w zależności od egzemplarza tryb SUPERMOTO lub OFFROAD. Gdy jest on aktywowany, to zmienia się praca ABS.

 

 

Tylne koło zostaje wówczas wyjęte spod jego działania, co umożliwia swobodne ślizgnie się na asfalcie lub bezdrożach. Ponadto system MTC pozwoli na jazdę na jednym kole. Co ważne tryb SUPERMOTO i OFFROAD będzie można aktywować nawet podczas jazdy. Skuteczność hamowania w 690-tkach została natomiast poprawiona poprzez zastosowanie nowego modulatora ABS.

 


 

NOWY KOKPIT
Od sezonu 2021 na pokładach KTM 690 SMC-R / Enduro R znajdziemy też nowy kokpit. Teraz ze wskaźników dowiemy się także o aktualnym położeniu biegu, a także poznamy obroty silnika. 

 

 

EURO 5
Nowe normy emisji spalin są po to, by... im sprostać! Inżynierowie z Mattighofen wyposażyli więc obie 690-tki w nowy katalizator, dzięki czemu nawet rygorystyczne normy, nie stanowią problemu dla SMC-R i Enduro R.

 

 

CO SZCZEGÓLNEGO W KTM 690 ENDURO R?
Nowością w tym dużym enduro, które jest gotowe na każdą podróż, znajdziemy nową funkcję. Teraz poprzez naciśnięcie przycisku ABS na desce rozdzielczej, rider będzie miał możliwość wyłączenia funkcji ABS na przednim i tylnym kole. Wszystko po to, aby bardziej doświadczeni motocykliści, mogli za sterami nowego KTM 690 Enduro R czuć się jak na rasowej maszynie enduro, której w terenie nic nie ogranicza!

 

 

CZYM ZASKOCZY KTM 690 SMC-R 2021?
SMC-R to homologowane supermoto z wyścigową duszą i zaskakującymi osiągami. Stąd nowy model zyskał nowy zacisk BREMBO Monoblock dla podwyższenia siły hamowania. Zapewnia on lepsze wyczucie i lepszą siłę hamowania oraz lepszą sterowność przedniego koła. Co ważne, na przednim kole KTM 690 SMC-R system ABS może być dezaktywowany.

 

 

DESIGN
Aha, i zapomnielibyśmy o czymś, co tak mocno wpada przecież w oko! Looku! KTM 690 SMC-R i KTM 690 Enduro 2021 zyskały sporą dawkę wyrazistej szarości, która z ostrym pomarańczem komponuje się po prostu... wybitnie!

 

 

Tak więc Pomarańczowi! Jeśli lubicie mocne single, a najbardziej te spod znaku LC4, to... sezon 2021 będzie ekscytujący! Zarówno KTM 690 SMC-R i Enduro 2021 najprawdopodobniej możemy spodziewać się na początku roku 2021.

Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas