0 produktów 0.00 zł
KTM 350 EXC-F 2021
Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 350 EXC-F 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
poszukujesz czegoś pomiędzy ostrym jak brzytwa KTM 250 EXC-F, a wybuchowym KTM 450 EXC-F! Model 350 EXC-F to klasa sama dla siebie, co potwierdza fakt, że 350-tka to najlepiej sprzedający się członek czterosuwowej rodziny KTM EXC!
Wybór Tadka Błażusiaka i Jonny'ego Walkera do rywalizacji w halowych Mistrzostwach Świata SuperEnduro, to motocykl, który dysponuje świetnym stosunkiem mocy do masy i silnikiem, który pozwoli na spokojną, niedzielną przejażdżkę po bezdrożach, jak i maksymalnie intensywny trening SuperEnduro na najbardziej wymagającym torze!
KTM 350 EXC-F to motocykl opracowany po to, by zwyciężać oraz rozkochać w sobie ridera dzięki doskonałym właściwościom jezdnym. 350-tka to nie tylko wypełnienie luki między modelem 250, a 450, ale jak podkreśla wielu riderów, jest to sprzęt, który łączy w sobie zalety obu maszyn - niską masę "ćwiartki" oraz... oszałamiające osiągi zbliżone do potężnego "4 i pół". KTM 250 EXC-F 2021, podobnie jak reszta enduro KTM 2021, na nowy sezon otrzymał kilka aktualizacji z zakresu zawieszenia. Znany widelec WP XPLOR zyskał dodatkowy regulator napięcia wstępnego. Od tej pory dokonywanie zmian ustawień w zależności do warunków panujących na trasie będzie jeszcze łatwiejsze. Sam widelec oferuje optymalne tłumienie i charakterystykę.
KTM 350 EXC-F ze względu na swoje wyjątkowe osiągi jakie oferuje, stanowi czterosuwowy wybór zawodnika TEAM KTMSKLEP - Łukasza Kurowskiego #111
DANE TECHNICZNE KTM 350 EXC-F 2021
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO Wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
EMISJA CO2 89.2 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 349.7 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Keihin EMS
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA 3.83 l/100 km
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 103.8 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 9.2 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY Rama z centralną rurą ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 310 mm