0 produktów 0.00 zł
KTM 250 EXC-F 2021
Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 250 EXC-F 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
od motocykla oczekujesz wysokiej kultury pracy, gładkiego prowadzenia i satysfakcjonującej mocy, która nie tylko da się w 100% poskromić, ale która jednocześnie pozwoli Ci na zdobycie każdego podjazdu! KTM 250 EXC-F to najmniejszy czterosuw z rodziny KTM EXC 2021, jednak nie daj się zwieść określeniu "najmniejszy".
Domeną modelu KTM 250 EXC-F jest bez wątpienia jego serce, czyli ważący zaledwie 27,9 kg silnik DOHC z wtryskiem paliwa. Jest on nie tylko najbardziej wyrafinowanym silnikiem 250 4T na rynku, ale przede wszystkim - najmocniejszym! Oferuje imponującą moc i to w każdym zakresie obrotów. To naprawdę fantastyczna konstrukcja, która w rękach amatora pozwoli na poznawanie tajników off-roadowu, podnoszenie z weekendu na weekend swojej techniki jazdy, a w rękach profesjonalisty... da popalić znacznie większym czterosuwom i potężnym dwutaktom!
KTM 250 EXC-F 2021, podobnie jak reszta enduro KTM 2021, na nowy sezon otrzymał kilka aktualizacji z zakresu zawieszenia. Znany widelec WP XPLOR zyskał dodatkowy regulator napięcia wstępnego. Od tej pory dokonywanie zmian ustawień w zależności do warunków panujących na trasie będzie jeszcze łatwiejsze. Sam widelec oferuje optymalne tłumienie i charakterystykę.
DANE TECHNICZNE KTM 250 EXC-F 2021
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO Wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
EMICJA CO2 80.4 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 249.91 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Keihin EMS
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA 3.47 l/100 km
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 103 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 9.2 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY Rama z centralną rurą ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 310 mm