logo

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 250 EXC-F 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

od motocykla oczekujesz wysokiej kultury pracy, gładkiego prowadzenia i satysfakcjonującej mocy, która nie tylko da się w 100% poskromić, ale która jednocześnie pozwoli Ci na zdobycie każdego podjazdu! KTM 250 EXC-F to najmniejszy czterosuw z rodziny KTM EXC 2021, jednak nie daj się zwieść określeniu "najmniejszy".


Domeną modelu KTM 250 EXC-F jest bez wątpienia jego serce, czyli ważący zaledwie 27,9 kg silnik DOHC z wtryskiem paliwa. Jest on nie tylko najbardziej wyrafinowanym silnikiem 250 4T na rynku, ale przede wszystkim - najmocniejszym! Oferuje imponującą moc i to w każdym zakresie obrotów. To naprawdę fantastyczna konstrukcja, która w rękach amatora pozwoli na poznawanie tajników off-roadowu, podnoszenie z weekendu na weekend swojej techniki jazdy, a w rękach profesjonalisty... da popalić znacznie większym czterosuwom i potężnym dwutaktom!

 


KTM 250 EXC-F 2021, podobnie jak reszta enduro KTM 2021, na nowy sezon otrzymał kilka aktualizacji z zakresu zawieszenia. Znany widelec WP XPLOR zyskał dodatkowy regulator napięcia wstępnego. Od tej pory dokonywanie zmian ustawień w zależności do warunków panujących na trasie będzie jeszcze łatwiejsze. Sam widelec oferuje optymalne tłumienie i charakterystykę.


DANE TECHNICZNE KTM 250 EXC-F 2021

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO    Wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
EMICJA CO2    80.4 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    249.91 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA    3.47 l/100 km

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    103 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    9.2 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    Rama z centralną rurą ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm


Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas