0 produktów 0.00 zł
KTM 150 SX 2021
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będzie użytkowany. KTM 150 SX 2021 został opracowany specjalnie dla...
tych, którzy pragną jeszcze więcej 125-tki, w 125-tce! Brzmi przekornie, ale tak właśnie jest. KTM 150 SX, to "podkręcona" 125-tka SX, która dzięki odrobinę większej pojemności, zyskała nieoceniony wzrost mocy i momentu obrotowego, dzięki czemu jeszcze płynniej i energiczniej reaguje na każdy ruch manetki. Jednocześnie sprzęt pozostaje przyjazny dla ridera i nie zaskoczy go eksplozją mocy.
KTM 150 SX, to także doskonały wybór dla wszystkich cięższych zawodników kochających 2T, dla których 125 może okazać się za słabe, a dwusuwowa 250-tka budzi z kolei zbyt ogromny respekt.
Dzięki zwrotności typowej dla klasy 125 i sporej porcji dodatkowej mocy, KTM 150 SX to dynamiczna maszyna gotowa zmierzyć się nawet z 4-suwami o pojemności silnika 250 cm3. Ma całkowicie przebudowane, nowe podwozie oraz kompaktowy, lekki silnik generujący czołowy w swojej klasie moment obrotowy i moc. Każdy aspekt tego motocykla wręcz krzyczy o osiągach, radości z jazdy i bezkonkurencyjnym wyścigowym potencjale.
KTM 150 SX 2021 w wydaniu nowy sezon dzięki działaniom działu badawczo-rozwojowego KTM zyskał grubsze tuleje piasty sprzęgła wewnętrznego (dla lepszej niezawodności), a także tłok z bardziej twardego materiału, który zniesie jeszcze więcej.
KTM 150 SX 2021 - DANE TECHNICZNE
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik nożny
SPRZĘGŁO Układ hydrauliczny wielotarczowego sprzęgła Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 143.99 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Kokusan
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 87.5 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 7.5 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 375 mm
TYLNE ZAWIESZENIE WP XACT Monoshock z łącznikami
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 850 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 310 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 300 mm