Znajdź motocykl po VIN

Zobacz nas na


Newsletter

Reklamacje

Reklamacje i zwrot towarów.

Szanowni Państwo,

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie po sprawdzeniu zawartości przesyłki w chwili jej odbioru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest spisanie protokołu reklamacyjnego razem z kurierem dostarczającym przesyłkę.

Paczka posiada zewnętrzne znamiona uszkodzenia - należy nie odbierać przesyłki dokonując jednocześnie w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej spisania protokołu reklamacyjnego.

Po rozpakowaniu paczki okazuje się, że towar został uszkodzony w trakcie przewozu - należy niezwłocznie powiadomić przewoźnika, spisać protokół zdawczo-odbiorczy w obecności przysłanego przedstawiciela przewoźnika oraz dodatkowo powiadomić sprzedawcę.

W przypadku nie dopełnienia formalności regulaminu z rozdziału "uszkodzona przesyłka", sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku przejścia ryzyka na kupującego. Najlepszym rozwiązaniem jest otworzenie paczki po uiszczeniu opłaty przy kurierze, w momencie wykrycia uszkodzeń kurier jest świadkiem i spisuje protokół. Jeżeli zgłoszenie co do towaru spełniać będzie ww. wymagania zostanie wówczas wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej w ciągu 14 dni roboczych sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta. Pieniądze zostaną przekazane przekazem pocztowym lub przelewem na wskazany rachunek bankowy.

Produkty objęte są gwarancją do 2 lat chyba, że w opisie produktu podano inaczej. Wszystkie nadawane przez nas przesyłki są wolne od zewnętrznych wad fizycznych. W przypadku stwierdzenia wad produkcyjnych należy niezwłocznie zaprzestać używania towaru i dokonać jego zwrotu w procesie reklamacyjnym. Towar należy dostarczyć sprzedawcy wraz z paragonem lub z oryginałem faktury i opisem wady. Towar należy dostarczyć w oryginalnym opakowaniu. W przypadku wysyłki towaru, należy go zabezpieczyć przed uszkodzeniem podczas transportu. Kupujący dokonuje wysyłki reklamowanego towaru na własny koszt. Sposób wysyłki należy uzgodnić ze sprzedawcą. Jest to warunek zwrotu kosztów wysyłki w przypadku uznania reklamacji. Wada części towarów objętych transakcją wieloprzedmiotową nie może prowadzić do zareklamowania wszystkich towarów. Reklamacja zostaje rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty dostarczenia towaru. W przypadku uznania reklamacji zobowiązujemy się do naprawy towaru. Przy braku możliwości naprawy towar zostanie wymieniony na nowy. Jeżeli wymiana towaru na ten sam model nie jest możliwa, zostanie on wymieniony na inny o najbardziej zbliżonych parametrach. Przy braku możliwości naprawy lub wymiany dokonany zostaje zwrot zapłaty. W przypadku nie uznania reklamacji towar zostaje odesłany Kupującemu. W takim wypadku koszt wysyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.

Reklamacji nie podlegają:

a) wady powstałe na skutek wykorzystywania towaru niedbale lub niezgodnie z jego przeznaczeniem,
b) towary samodzielnie przerabiane, naprawiane lub nieprawidłowo instalowane,
c) towary uszkodzone mechanicznie, termicznie lub chemicznie oraz wady powstałe na skutek tych uszkodzeń,
d) towary używane po stwierdzeniu wady.

Różnice wynikające z preferencyjnych ustawień monitora i komputera osoby kupującej (proporcje, kolor, itp.), nie mogą stanowić podstawy do reklamowania zakupionych produktów. Gwarancja obejmuje jedynie wady w nabytym towarze.

Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z przepisów o niezgodności towaru z umową ani rękojmi. Postanowienia niniejszego rozdziału nie mają zastosowania do towarów dostarczonych Kupującemu wraz z gwarancją pisemną. Na podstawie art.10 pkt.3, ust. 4 ustawy z dnia 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U z dnia 31 marca 2000 r.) nie przyjmujemy zwrotów towarów o właściwościach określonych przez Kupującego w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Na podstawie art.10 pkt.3 ust.5 ustawy z dnia 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) nie zwracamy kosztów przesyłki oraz prowizji za płatność kartą płatniczą.

W celu złożenia reklamacji należy pobrać i wypełnić formularz dostępny w sklepie internetowym w sekcji "Informacje".

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania - skontaktuj się z nami!

Tel.
+48 89 526 47 49
E-mail:
sklep@ktmsklep.pl

Formularz kontaktowy

Płatności

MasterCard Visa Blue Media przelew pobranie

Koszty i czas doręczeń

Sprawdź czas i koszt dostawy.

Sprawdź

Pliki do Pobrania