0 produktów 0.00 zł
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO 2025 (czarny)
cena detaliczna:
106200 zł
nasza cena:
wkrótce
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 1390 SUPER DUKE R EVO 2025 jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
nie lubisz iść na kompromisy i oczekujesz kipiącej mocy, agresywnego designu, niesamowitego brzmienia i totalnie szalonych osiągów, jakie daje bazowy KTM 1390 SUPER DUKE R 2025 (poznaj go!), ale w kwestii zawieszenia, chcesz jeszcze czegoś więcej!
Rok 2024 był bez wątpienia historyczny dla KTM. Z okazji trzydziestolecia rodziny DUKE, na rynku zadebiutowało najbardziej dzikie ucieleśnienie maszyny sygnowanej oznaczeniem DUKE, jakim jest najnowsze oblicze Bestii - KTM 1390 SUPER DUKE R, a także jej bogatsza wersja - EVO! Ten motocykl pewnie wkracył do świata nakedów, stawiając nowe wyzwanie dla konkurencji i demonstrując, że KTM nadal dominuje na polu innowacji i osiągów.
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO 2025, będąc już ikoną w swoim segmencie, wzbudza respekt swoją surową mocą i nieskazitelnym designem. Ten motocykl to kwintesencja dzikiego ducha KTM, który jest są gotowy pokazać swoje pazury na każdej drodze i torze! Jeśli na samą myśl o tym Twoje serce zaczęło bić mocniej , to Super Książę 1390 R jest właśnie dla Ciebie!
NAJPOTĘŻNIEJSZY W POMARAŃCZOWEJ HISTORII SILNIK V-TWIN LC8
Nowy KTM 1390 SUPER DUKE R EVO 2025 prezentuje sobą szczyt inżynierskiego kunsztu w dziedzinie silników motocyklowych. Serduchem tej maszyny jest potężny i zaawansowany silnik V-twin LC8, który budzi respekt. Jednostka ta jest nie tylko w pełni zmodyfikowana względem 1290 cm3, ale jest również źródłem brutalnej mocy, która pokazuje rywalom, gdzie ich miejsce. Silnik nowego KTM 1390 SUPER DUKE R EVO 2025 generuje oszałamiającą moc 190 KM i moment obrotowy na poziomie 145 Nm. Te liczby mówią same za siebie. To prawdziwa Bestia motocyklowego światka!
Co więcej, stosunek mocy do masy tego motocykla jest zbliżony do 1:1. Waga nowej Bestii bez paliwa wynosi dokładnie 200,5 kg. Motocykl spełnia przy tym wszystkim najnowsze i bardzo restrykcyjne normy emisji spalin EURO 5+. To wszystko czyni go jednym z najbardziej dynamicznych i responsywnych motocykli na rynku. KTM 1390 SUPER DUKE R EVO nie tylko porusza się po drogach, ale wręcz wprawia je w ruch obrotowy swoją mocą i zwinnością!
Układ airboxa o pojemności 10 litrów zapewnia bardziej bezpośredni przepływ powietrza i gwarantuje, że silnik 'oddycha' z niezwykłą efektywnością. Ta ogromna pojemność airboxa pozwala tej dzikiej Bestii na maksymalne wykorzystanie tlenu, niczym gepard podczas pogoni "na pełnych obrotach" za swoją ofiarą. Warto też dodać, że sama konstrukcja airboxa została zaprojektowana tak, by ułatwić konserwację, co jeszcze bardziej podnosi walory użytkowe tego motocyklowego majstersztyku.
ERGONOMIA
Ergonomia nowego KTM 1390 SUPER DUKE R EVO 2025 jest równie imponująca, co jego osiągi. To nie jest zwykły motocykl; to maszyna stworzona z myślą o najbardziej wymagających riderach wyznających filozofię READY TO RACE, dla których komfort i kontrola są równie ważne, co moc i prędkość. Zasiadając za jego sterami od razu poczujesz co to znaczy wyścigowa pozycja za sterami w wydaniu KTM!
Zbiornik paliwa został zaprojektowany tak, aby zapewniać optymalne oparcie podczas intensywnego hamowania oraz lepszy kontakt z motocyklem na zakrętach.
Kolejnym elementem, który podkreśla sportowy charakter KTM 1390 SUPER DUKE R EVO jest obniżona kierownica. Dzięki niej rider ma lepszą kontrolę nad motocyklem, co jest kluczowe zarówno na torze wyścigowym, jak i w miejskim zgiełku. Co ważne, zmiany te nie wpłynęły negatywnie na komfort jazdy - kierownica pozostaje ergonomicznie dostosowana do długich podróży.
Siedzenie motocykla również zostało opracowane z myślą o wszechstronności. Jego wysokość, wynosząca 834 mm, idealnie nadaje się do agresywnej jazdy na torze, jednocześnie zapewniając łatwość wsiadania i wygodę podczas codziennej jazdy.
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO to motocykl, który z powodzeniem łączy ekstremalne osiągi z codziennym komfortem, stanowiąc idealny wybór dla kierowców szukających zarówno adrenaliny na torze, jak i wygody podczas dłuższych podróży.
OZNACZENIE EVO = PÓŁAKTYWNE ZAWIESZENIE
Model KTM 1390 SUPER DUKE R EVO 2025 stanowi przełom w dziedzinie motocyklowego zawieszenia, dzięki wprowadzeniu nowej generacji półaktywnego układu zawieszenia WP Semi-Active Technology (SAT). To nie tylko kolejny krok w ewolucji, ale prawdziwa rewolucja w zapewnianiu równowagi między komfortem a osiągami.
Ten zaawansowany system wykorzystuje elektronicznie sterowane zawory magnetyczne, które pozwalają na niezwykle szeroki zakres regulacji zawieszenia. Dzięki temu, kierowcy mają możliwość dostosowania charakterystyki zawieszenia w zależności od warunków – od maksymalnie komfortowego ustawienia w czasie jazdy miejskiej, aż po wysoce sztywną charakterystykę, idealną do dynamicznej jazdy na torze wyścigowym.
Półaktywna technologia trzeciej generacji z nową konstrukcją Open Cartridge wynosi KTM 1390 SUPER DUKE R EVO na zupełnie nowy poziom. Celem była precyzja i jednolitość tłumienia przy wyższych częstotliwościach, przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności regulacji oferowanych przez zawór elektryczny. Efekt? Widelec jest o 750 g lżejszy niż w poprzedniej generacji modelu KTM 1290 SUPER DUKE R EVO z 2023 roku, a jednocześnie jest bardziej efektywny dzięki szybszej reakcji i lepszemu przetwarzaniu danych.
Dodatkowo, amortyzator WP APEX SAT jest wyposażony w nowo opracowany zawór półaktywny z Dynamic Chassis Control (DCC). Nowy czujnik w podstawie amortyzatora mierzy zarówno skok, jak i przyspieszenie, zapewniając jeszcze bardziej precyzyjną regulację. Automatyczny regulator napięcia wstępnego, wyposażony w czujnik skoku, umożliwia samoregulację systemu w zależności od obciążenia motocykla, nawierzchni drogi i zachowania kierowcy.
TECHNOLOGIA, KTÓRY PROWADZI KU ZWYCIĘSTWU!
Nowy KTM 1390 SUPER DUKE R EVO jest wyposażony w zaawansowany pakiet elektroniki, którego ukoronowaniem są tryby jazdy, pozwalające na dostosowanie motocykla do różnorodnych warunków i stylu jazdy. Z pięcioma konfigurowalnymi trybami jazdy, ten motocykl jest gotowy na każde wyzwanie! Zanim jednak przejdziemy do omówienia każdego z trybów, warto poświęcić chwilę 5-calowemu wyświetlaczowi TFT z nową grafiką i ulepszonym oprogramowaniem, który ułatwia nawigację i daje szybszy dostęp do różnych funkcji motocykla. Wyświetlacz współpracuje z opcjonalnym oprogramowaniem KTMconnect, które łączy się ze smartfonem, dając dostęp do nawigacji, plików audio i połączeń. Dodatkowo dostępne jest złącze USB-C do ładowania smartfona.
TRYBY JAZDY
Domyślnym trybem jest STREET, który oferuje pełną moc, kontrolę trakcji i ograniczone unoszenie przedniego koła, przy łagodnej odpowiedzi na gaz. Jest to idealny tryb do codziennej, komfortowej jazdy, zapewniający bezpieczeństwo i kontrolę.
SPORT to krok dalej w kierunku większej dynamiki. W tym trybie reakcja na gaz staje się bardziej bezpośrednia, a system pozwala na pewien poślizg kół, co sprawia, że jazda staje się bardziej ekscytująca, ale nadal bezpieczna.
Dla warunków deszczowych stworzono tryb RAIN, który redukuje moc do 130 KM i maksymalizuje kontrolę trakcji, zapewniając bezpieczeństwo na śliskiej nawierzchni.
Opcjonalne tryby PERFORMANCE i TRACK wznoszą KTM 1390 SUPER DUKE R EVO na zupełnie nowy poziom. W trybie PERFORMANCE jeździec ma dostęp do większej personalizacji ustawień, podczas gdy tryb TRACK przekształca motocykl w prawdziwą maszynę wyścigową.
W trybie TRACK wyświetlacz TFT oferuje lepszą czytelność, większe ikony i kluczowe informacje, eliminując zbędne elementy. Kierowca może tutaj aktywować lub dezaktywować system zapobiegający unoszeniu przedniego koła i skorzystać z kontroli ruszania, która zapewnia idealny start. W tym trybie nie ma dostępu do oprogramowania KTMconnect, ponieważ tryb TRACK jest dedykowany do intensywnej i dynamicznej jazdy torowej.
Nowość stanowi ekran telemetrii dostępny w trybie TRACK. Kierowca może monitorować kąty pochylenia, przeciążenia i korzystać z nowej funkcji licznika okrążeń, którą uruchamia się za pomocą przycisku świateł drogowych.
Podsumowując, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO oferuje szeroki zakres trybów jazdy i zaawansowanej elektroniki, co pozwala na dopasowanie motocykla do potrzeb kierowcy, niezależnie od warunków i stylu jazdy.
DESIGN
Pomarańczowy, flagowy nakedbike READY TO RACE który w pełni wyraża filozofię surowego, nagiego designu, gdzie nic nie jest ukryte, a każdy element konstrukcyjny jest na widoku. Ta maszyna, będąca uosobieniem kompaktowości, samym swoim muskularnym wyglądem wyraża pełną gotowość do podjęcia rywalizacji z kimkolwiek i gdziekolwiek!
Design nowego KTM 1390 SUPER DUKE R EVO charakteryzuje się całkowicie odnowionym wzornictwem zbiornika paliwa, nowymi aerodynamicznymi owiewkami oraz drapieżnym, LED-owym reflektorem. To wszystko składa się na sylwetkę, która jest smuklejsza i emanuje jeszcze większą agresją.
Nowy, drapieżny reflektor LED KTM 1390 SUPER DUKE R EVO wypala ciemność, nadając motocyklowi jeszcze bardziej groźny wyraz twarzy. Reflektor ten, wyposażony jest w charakterystyczne światła do jazdy dziennej, które automatycznie dostosowują swoją intensywność do warunków oświetleniowych. Dla poprawy bezpieczeństwa oświetlenie pozostaje włączone jeszcze przez kilka sekund po zakończeniu jazdy. Z kolei powitalna animacja włączania reflektora - z pewnością rozpali Twoje zmysły! To wszystko wysyła jasny sygnał: ostrożnie, to nie byle motocykl, to BESTIA.
POWER PARTS I OPCJE PERSONALIZACJI
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO jest ostry, ale może być jeszcze brutalniejszy! Jak na pomarańczową markę z Mattighofen przystało, wraz z modelem światło dzienne ujrzał bogaty pakiet akcesoriów tuningowych KTM PowerParts. Znajdziesz w nim wszystko, czego tylko zapragnie Twoja pomarańczowa dusza, by Twój nowy SUPER DUKE, był jeszcze bardziej READY TO RACE! Od dodatków poprawiających wygląd, poprzez osłony, lusterka montowane w zakończeniach kierownicy, komfortowe siedzenia, a na torbach i układach wydechowych Akrapovic kończąc.
DANE TECHNICZNE KTM 1390 SUPER DUKE R EVO 2025
SILNIK
Napęd główny 40:76
Moment obrotowy 145 Nm
Skrzynia biegów 6-biegowa
Pojemność akumulatora 11.2 Ah
Chłodzenie Chłodzenie cieczą z wodnym/olejowym wymiennikiem ciepła
Przełożenie wtórne 17:38
Moc w KW 140 kW
Rozrusznik Rozrusznik elektryczny
Suw 71 mm
Średnica 110 mm
Sprzęgło Hydraulicznie sterowane sprzęgło poślizgowe PASC
Emisja CO2 139 g/km
Stopień sprężania 13.2
Pojemność skokowa 1350 cm³
EMS Keihin EMS z RBW i tempomatem, zapłon podwójny
Design 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
Spalanie 5.9 l/100 km
Wytwarzanie mieszanki paliwowej Keihin EFI (throttle body 60 mm)
Smarowanie Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 3 pompami oleju
Moc w KM 188 KM
PODWOZIE
Waga motocykla (bez paliwa) 200,5 kg
Pojemność zbiornika (ok.) 17.5 l
Rozstaw osi 1491 mm
Średnica przedniej tarczy hamulcowej 320 mm
Średnica tylnej tarczy hamulcowej 240 mm
Przedni hamulec Dwa czterotłoczkowe zaciski Brembo montowane radialnie, tarcze hamulcowe o średnicy Ø 320 mm.
Tylny hamulec Tarcza hamulcowa Brembo z 2-tłokowym stałym zaciskiem
Łańcuch 525 Pierścień X
Konstrukcja ramy Rama kratownicowa z chromowo-molibdenowej stali, malowana proszkowo.
Przednie zawieszenie WP APEX-USD Ø 48 mm, semi-active (Gen 3)
Prześwit 149 mm
Kierownica Tapered aluminum Ø 28/22 mm
Tylne zawieszenie WP APEX-linkage shock, semi-active (Gen 3)
Wysokość siedzenia 834 mm
Tłumik Tłumik główny i wtórny ze stali nierdzewnej z dwoma katalizatorami.
Kąt główki ramy 65.3 °
Konstrukcja ramy tylnej Odlew z aluminium / Kompozyt
Skok zawieszenia (przód) 125 mm
Skok zawieszenia (tył) 140 mm
Rozmiar opon (przód/tył) 120/70; 200/55
Rozmiar obręczy kół 3.50 x 17"; 6 x 17"
Koła Koła z aluminiowego odlewu
ŚWIAT NIECH DRŻY. BESTIA EVO JUŻ TU JEST!
KTM 1390 SUPER DUKE R 2025 to prawdziwa Bestia na dwóch kołach, stworzona dla tych, którzy pragną dominacji i adrenaliny. Jego serce bije mocą 190 KM, a każde odkręcenie manetki to wybuchowa mieszanka mocy i emocji. Ta maszyna to esencja agresywności, z drapieżnym designem i reflektorem, który rozrywa ciemność na strzępy.
Zaawansowane, półaktywne zawieszenie najnowszej generacji i precyzyjna rama gwarantują, że każdy zakręt staje się osobistym wyzwaniem, a zaawansowane tryby jazdy pozwalają Ci dostosować Bestię do swojego stylu – od ulicznej elegancji do torowego szaleństwa. KTM 1390 SUPER DUKE R EVO to nie tylko motocykl, to sygnał dla świata – jesteś szybki, jesteś bezkompromisowy, jesteś na szczycie. Idealny dla doświadczonych riderów, którzy żyją, by wyzwalać burze na drodze i torze!
Skontaktuj się z nami!
W celu uzyskania szczegółowych informacji, dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu, skontaktuj się z naszym sprzedawcą:
GWARANCJA NAJLEPSZEJ CENY
Jako autoryzowany dealer KTM gwarantujemy najlepsze ceny na rynku. Skontaktuj się z nami, jeśli znajdziesz lepszą ofertę – przygotujemy dla Ciebie konkurencyjną propozycję.
ZAKUP MOTOCYKLA ONLINE
Twój wymarzony KTM może być dostarczony pod same drzwi. Skontaktuj się z nami, poznaj szczegóły procesu zakupu i ciesz się wygodą dzięki KTMSKLEP.PL.
KORZYŚCI SPECJALNE
Oferujemy unikalne korzyści dla naszych klientów: profesjonalne doradztwo, atrakcyjne opcje finansowania, a także wyjątkowe rabaty przyznawane tylko nabywcom motocykli z KTMSKLEP.PL.
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.