logo

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 450 EXC-F 2024 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

poszukujesz sprzętu mocnego, bezkonkurencyjnego i bezkompromisowego, który podejmie się każdego wyzwania! KTM 450 EXC-F to synonim solidności i niezawodności wszędzie tam, gdzie kończy się szlak.

Oznacza to, że jego wytrzymały czterosuwowy silnik o pojemności 450 cm3 pozwoli Ci na dziką penetrację trudnego terenu Hard Enduro, sprawne zaliczanie prób klasycznego Enduro, a także na długi rajd bezdrożami wzdłuż Polski... i nie tylko Polski!

 

KTM 450 EXC-F 2024 wchodzi do GRY z nowym apetytem na przełamywanie barier. To niezwykle dynamiczne i pełne pasji enduro, który zamierza zdominować rywalizację na torach i szlakach. KTM 450 EXC-F wyposażony jest w całkowicie nową ramę i zawieszenie, które zostały doskonale sprawdzone w wyścigach. Ponadto jego ergonomia jest bezkompromisowo zorientowana na kierowcę, a silnik to jednostka, która zdobyła wiele tytułów i pochwał w klasie 450 cm³. KTM 450 EXC-F niecierpliwie czeka, aby wystrzelić z bloków startowych i zakończyć jazdę najprawdopodobniej na podium.

SILNIK

Zacznijmy od silnika, który jest prawdziwym klejnotem w koronie tego motocykla. Jednostka napędowa w KTM 450 EXC-F jest prawdziwym przykładem zaawansowanych rozwiązań technicznych, które zostały przeniesione na rynek masowy. Z maksymalną mocą przekraczającą 57 KM przy masie własnej zaledwie 29 kg, ten silnik potrafi zwyciężać w mistrzowskich zawodach, co oznacza, że dla zwykłych użytkowników będzie to wystarczający zapas mocy. W 2024 roku silnik został przeprojektowany przede wszystkim w celu scentralizowania masy. Cały silnik został pochylony o 2° bardziej do tyłu, a zębatkę zdawczą osadzone 3 mm niżej. Te zmiany przekładają się na niższy środek ciężkości, co przyczynia się do lepszego prowadzenia, doskonałej manewrowości i redukcji efektu przysiadania na kole.

RAMA I ERGONOMIA

Przechodząc do konstrukcji motocykla, należy wspomnieć o zupełnie nowej, proszkowo lakierowanej na czarno ramie, która została opracowana w celu zapewnienia jak największej sztywności wzdłużnej. Rama ta doskonale przekazuje informacje zwrotne kierowcy, pochłania energię i zapewnia motocyklowi stabilność przy wysokich prędkościach. Osiągnięto to dzięki zmianie położenia wirujących mas wewnątrz ramy i dodaniu kutego połączenia z główką ramy. Mocowania podnóżków przesunięto bardziej do wewnątrz, co sprawia, że cały spód jest smuklejszy i mniej narażony na zahaczenie o podłoże. Po zakończonej jeździe, całkowicie przeprojektowana, jednoczęściowa stopka solidnie podeprze motocykl.

Nowa, bardzo lekka rama pomocnicza o dwuczęściowej konstrukcji z aluminium wzmacnianego poliamidem przejmuje odpowiedzialność za zachowanie motocykla z tyłu ramy głównej. Sztywność ramy pomocniczej została starannie dobrana na podstawie obliczeń dynamicznych.


ZBIORNIK PALIWA 

XPE to charakterystyczny zbiornik paliwa wykonany z przezroczystego polietylenu, który jest charakterystycznym elementem motocykli enduro KTM EXC-F 2024. Oprócz umożliwienia łatwego odczytu pozostałej ilości paliwa na pierwszy rzut oka, ten bak jest także jednym z najtrwalszych i najbardziej niezawodnych wśród motocykli, co jest wynikiem wieloletnich prac rozwojowych. Na rok 2024 zyskał on jednoczęściową pompę paliwa oraz nowy filtr, które poprawiają zasysanie benzyny i umożliwiają dokładniejsze opróżnienie zbiornika, co zapewnia dodatkowe cenne kilometry. Dzięki pojemności 8,5 litra, można śmiało ruszać w długie i odległe trasy bez obaw o brak paliwa.

REFLEKTOR LED

W modelach KTM EXC na rok 2024 zastosowano zupełnie nowy reflektor LED, który jest osłonięty przez specjalną maskownicę. Dzięki trzem zaczepom, maskownica nie odpadnie nawet przy uderzeniu w gałęzie, co eliminuje potrzebę stosowania gumowych pasków do jej montażu, co ułatwia jej instalację. Najważniejszą zmianą jest jednak to, że nowy reflektor dostarcza teraz 300% więcej światła, co diametralnie zmienia doświadczenia z jazdy po zmroku.

OCU

Kompletnie nowy moduł OCU (Offroad Control Unit) umieszczony pod siedzeniem, zastępuje wszystkie elektroniczne bezpieczniki i przekaźniki. Wszystkie wyjścia są przełączane odpowiednio do sygnałów otrzymywanych nieustannie z regulatora napięcia i komputera ECU, co ułatwia wykrywanie potencjalnych problemów. I to nawet na szlaku!
 


ZAAWANSOWANA ELEKTRONIKA
Nowością w KTM 450 EXC-F jest również opcjonalny przełącznik map zapłonu silnika, który umożliwia łatwe przełączanie między dwoma różnymi mapami sterowania wtryskiem, zapłonem i innymi parametrami. Mapa 1 zapewnia bardziej liniowe rozwijanie mocy, podczas gdy mapa 2 jest bardziej agresywna, z mocniejszymi reakcjami na gaz i wyrazistszym, żywszym uwalnianiem mocy. KTM 450 EXC-F jest wyposażony w sprawdzony i niezawodny elektryczny układ rozruchowy, zasilany ultralekkim, litowo-jonowym akumulatorem o pojemności 2 Ah. Dzięki temu gwarantuje bezpieczny i niezawodny rozruch za każdym razem, a większość podzespołów elektrycznych znajduje się pod siedzeniem, gdzie są chronione i łatwo dostępne.
 

 
PROWADZENIE 

KTM 450 EXC-F 2024 jest motocyklem enduro, który doskonale radzi sobie zarówno na torze, jak i w terenie. Jego prowadzenie jest dynamiczne, precyzyjne i pełne emocji, co sprawia, że jest ten motocykl enduro jest idealny dla doświadczonych i ambitnych jeźdźców. Dzięki nowej ramie i zawieszeniu, KTM 450 EXC-F oferuje doskonałe prowadzenie i stabilność przy wysokich prędkościach. Rama, która jest lekka, a jednocześnie sztywna, doskonale przekazuje informacje zwrotne kierowcy, zapewniając mu pełną kontrolę nad motocyklem. Zawieszenie, w tym nowy, dwukomorowy widelec WP XACT z lagami o średnicy 48 mm i tylny amortyzator PDS WP XPLOR, zapewniają płynne i skuteczne tłumienie nierówności, co pozwala na dynamiczną jazdę zarówno po szutrowych drogach, jak i trudnym terenie.

KTM 450 EXC-F jest przeznaczony głównie dla zawodników i pasjonatów motocykli enduro, którzy szukają maszyny o wysokich osiągach, niezawodności i doskonałej zwrotności. Ten motocykl perfekcyjnie sprawdzi się na zawodach enduro, gdzie szybkość, precyzja i wytrzymałość są kluczowe. 


 

 

POWER PARTS I OPCJE PERSONALIZACJI
Twój nowy KTM 450 EXC-F może być dokładnie taki, jak sobie wymarzysz. Wszystko dzięki szerokiej ofercie akcesoriów i części tuningowych KTM PowerParts. W katalogu znajdziesz komponenty opracowane specjalnie z myślą o KTM 450 EXC-F 2024. Potrójne zaciski zawieszenia, części tuningowe do silnika, cieszące oko dodatki CNC, podkręcający osiągi układ wydechowy Akrapovic, czy też okleiny w stylu Factory! Jest w czym wybierać.


KONTROLA TRAKCJI

Ten nowoczesny motocykl oferuje także opcjonalny układ kontroli trakcji, który znacznie ułatwia dynamiczną jazdę w mokrym i błotnistym terenie. System analizuje wychylenie przepustnicy spowodowane obróceniem manetki gazu przez kierowcę oraz tempo wzrostu prędkości obrotowej silnika. Jeżeli liczba obrotów rośnie zbyt szybko, układ EMS rejestruje utratę przyczepności i zmniejsza moc przekazywaną do tylnego koła, co zapewnia maksymalną przyczepność. Oczywiście układ można wyłączyć, dając kierowcy pełną kontrolę nad maszyną.

 

QUICKSHIFTER

KTM 450 EXC-F oferuje również opcjonalny, całkowicie nowy quickshifter, który umożliwia zmianę biegów na wyższe bez użycia sprzęgła. Działanie tej funkcji polega na przerwaniu zapłonu na ułamek sekundy, co pozwala na wrzucanie wyższych biegów przy całkowicie otwartej przepustnicy, bez konieczności operowania dźwignią sprzęgła. Jest to niezwykle efektywny system, który reaguje na siłę wywieraną na dźwignię zmiany biegów. Quickshifter można również wyłączyć za pomocą nowego, opcjonalnego przycisku wyboru mapy pracy silnika. Funkcja działa na przełożeniach od 2 do 6.

 

 

 


 

DANE TECHNICZNE KTM 450 EXC-F 2024 

SILNIK

SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SUW    63.4 mm
ŚREDNICA    95 mm
SPRZĘGŁO    Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    449.9 cm³
EMS    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

PODWOZIE

WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    107.4 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    8.5 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    520 Pierścień X
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XACT-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    347 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
SEAT HEIGHT    963 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.9 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm

 


RASOWA BROŃ ENDURO

KTM 450 EXC-F 2024 to motocykl enduro, który oferuje doskonałe osiągi, precyzję prowadzenia i niezawodność. Jest idealny dla doświadczonych kierowców, którzy chcą zdobywać podium na zawodach enduro, jak również dla pasjonatów, którzy cenią sobie ekscytującą jazdę w terenie.

Bądź przed konkurencją dzięki najnowszym KTM EXC z rocznika 2024! Skontaktuj się z nami już dziś i zabezpiecz swoje miejsce na liście rezerwowej. Przeżyj dreszcz emocji, będąc pierwszym, który podbije dzikie bezdroża dzięki niezrównanym osiągom i najnowocześniejszej technologii enduro KTM. Nie czekaj - zdobądź przewagę nad rywalami już teraz!

W celu uzyskania szczegółowych informacji, w tym dotyczących dostępności oraz aktualnej ceny pojazdu w KTMSKLEP.PL, prosimy o kontakt z naszym sprzedawcą: +48 664 949 121

 


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
 

Polecane produkty

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN