0 produktów 0.00 zł
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2023 (POMARAŃCZOWY)
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
cenisz sobie poczucie komfortu i lubisz nawijać na koło swojego motocykla setki kilometrów jednego dnia. KTM 1290 SUPER ADVENTURE S w odsłonie na sezon 2023, to trzecia generacja sprzętu, który powstał po to, aby umożliwić jego właścicielowi nieczym nieskrępowane przemieszczanie się na długich dystansach i... zażywanie czystej przygody!
Na jego pokładzie, który napędza potężny, 160-konny silnik V-Twin oferujący 138 Nm (Euro 5) momentu obrotowego przy zaledwie 220 kg masy własnej, inżynierowie z Mattighofen zainstalowali szereg najnowocześniejszych systemów, które podróż uczynią przyjemniejszą, łatwiejszą i bezpieczeniejszą.
Flagowy turystyk KTM o oznaczeniu 1290 SUPER ADVENTURE S w sezonie 2023 niezmiennie nastawiony jest na dominację w segmencie i to w naprawdę wyścigowym stylu. Moc, wszechstronność, pewność prowadzenia i doskonały pakiet techniczny sprawiają, że z tym motocyklem można będzie można przeżyć przygodę życia!
W sezon 2023 KTM 1290 SUPER ADVENTURE S wjeżdża w nowych barwach i z kilkoma udoskonaleniami, przyczyniającymi się do jeszcze większej praktyczności w czasie wypraw. Wzrok przyciągają odświeżone barwy. Duży podróżnik z Mattighofen dostępny jest w mocno pomarańczowym wydaniu, w którym kolor ten zyskała także rama pomocnicza. Drugi wariant przybrał eleganckie, szare malowanie z pomarańczowymi akcentami.
Motocykl może pochwalić się typową dla siebie wszechstronnością, dzięki czemu stanowi idealny pojazd na dojazd do biura, jak i do dzikiej eksploracji poza granicami kraju. Samo podróżowanie na pokładzie KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2023 jest dużo łatwiejsze dzięki ulepszonemu oprogramowaniu nawigacyjnemu, a wszystko to dzięki wskazówkom "Turn-by-Turn+" i większej liczbie opcji podróżniczych, w tym punktów na trasie bez konieczności zatrzymywania się i ponownego ustawiania nawigacji. Ponadto na pokładzie motocykla nie zabrakło sprawdzonych, nowoczesnych rozwiązań z zakresu systemów elektronicznego wsparcia kierowcy. Zaawansowany system ABS z czujnikami Bosch 6D i C-ABS, tryby jazdy, system monitorowania ciśnienia w oponach, tempomat adaptacyjny, system bezkluczykowy, motocyklowa kontrola trakcji MTC, system automatycznego wyłączania kierunkowskazów, tryb jazdy offroad, kontrola trakcji to tylko niektóre z tych udogodnień!
Motocykl napędza sprawdzony i nowoczesny silnik KTM LC8 o mocy 160 KM i momencie obrotowym wynoszącym potężne 138 Nm. Współpracuje on z płynnie działającą, 6-biegową skrzynią biegów, którą opcjonalnie można udoskonalić w elektroniczny Quickshifter+.
Mocną stroną tego modelu jest również wydajny i oferujący doskonałą moc światła przedni reflektor wykonany w technologii LED, a także pojemny, bo mieszczący aż 23 litry zbiornik paliwa, co przy niskim (5,7l) zużyciu paliwa pozwala na pokonanie kilku ładnych setek kilometrów bez potrzeby tankowania. Dodajmy do tego interwały serwisowe co 15.000 km. To wszystko oznacza, że przygoda może trwać naprawdę długo! Z kolei półaktywne zawieszenie to zapewniające maksymalny komfort dzieło WP Suspension. Oferuje ono możliwość zmian ustawień w zależności od preferencji i warunków, a wszystko to z poziomu manetki i wyświetlacza TFT o przekątnej 7”. No i siedzenie! Zapewnia możliwość regulacji wysokości o 20 mm w zakresie od 849 mm do 869 mm.
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2023 zachwyca też szeroką gamą specjalnie wykonanych dodatków i akcesoriów z kolekcji KTM PowerParts. Od dodatkowych osłon, poprzez akcesoria do tuningu optycznego, ulepszenia wydajności, aż po artykuły stworzone do turystyki, takie jak stelaże, bagażniki i kufry KTM PowerParts. Te ostatnie są nie tylko pakowne, ale i doskonale integrują się z dynamiczną linią tego wyjątkowego modelu. Ten motocykl to klasa sama w sobie. Sprzęt ten został opracowany dla podróżników ceniących niesamowite – wręcz wyścigowe osiągi, komfort i lubiących przy tym zjechać czasami na szutry!
DANE TECHNICZNE KTM 1290 SUPER ADVENTURE S 2023
SILNIK
MOMENT OBROTOWY 138 Nm
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
CHŁODZENIE Chłodzenie cieczą
MOC W KW 118 kW
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SUW 71 mm
ŚREDNICA 108 mm
SPRZĘGŁO Załączane hydraulicznie sprzęgło poślizgowe PASC (TM)
EMISJA CO2 134 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1301 cm³
EMS Keihin EMS z RBW i tempomatem, zapłon podwójny
DESIGN 2-cylinder, 4-stroke, V 75°
SPALANIE 5.7 l/100 km
SMAROWANIE Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 3 pompami oleju
PODWOZIE
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 23 l
ABS Bosch 10.3ME Combined-ABS (wraz z Cornering-ABS i trybem offroad)
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 320 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 267 mm
ŁAŃCUCH 525 Pierścień X
MASA WŁASNA 220 kg
KONSTRUKCJA RAMY Rama rurowa przestrzenna ze stali chromowo-molibdenowej, malowana proszkowo
PRZEDNIE ZAWIESZENIE Półaktywne WP SAT Upside-Down Ø 48 mm
PRZEŚWIT 223 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Półaktywny amortyzator WP SAT
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 849 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 65.3 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 200 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 200 mm
*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.
Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.