logo

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 300 EXC TPI 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

Twoim żywiołem jest Hard Enduro i poszukujesz najbardziej konkurencyjnego motocykla do ekstremalnie trudnych wyzwań! KTM 300 EXC TPI i jego najnowsza odsłona KTM 300 EXC TPI 2023 to numer #1 na światowych trasach Hard Enduro. Pomarańczowa "trzysetka" jest jednocześnie jednym z najlepiej sprzedających się motocykli enduro KTM! Zresztą nic dziwnego!

300 EXC TPI to niezwykle lekki i dysponujący ogromną mocą motocykl, który w zależności od potrzeby pozwoli Ci na powolną, ale techniczną wspinaczkę na szczyt, z wykorzystaniem momentu obrotowego, niskich obrotów i doskonałej trakcji lub... walkę z podjazdem na pełnym gazie!

Serce KTM 300 EXC TPI 2023 to efekt wieloletnich prac inżynierów z Mattihgofen, dla których najważniejszym źródłem informacji był świat wyścigów i konsultacje z najlepszymi zawodnikami w dyscyplinie, w tym z Josepem Garcią i Manuelem Lettenbichlerem. TPI w przypadku tej konstrukcji oznacza, że motocykl jest zasilany zaawansowanym wtryskiem paliwa.


Dzięki tej technologii z KTM 300 EXC TPI wyciśniesz wszystko to najlepsze, z czego słynęły wcześniejsze wersje gaźnikowe, a jednocześnie zapomnisz o uciążliwych aspektach posiadania motocykla 2T. Mieszanka? Duże spalanie? Wylewające się paliwo podczas upadku? Konieczność "przepalenia" mieszanki po dłuższej jeździe na niższych obrotach? Nieprzyjemny zapach rozlanej benzyny w busie? Kombinowanie z dyszami w gaźniku w zależności od warunków atmosferycznych? Z TPI te aspekty pozostaną już tylko w sferze wspomnień!  
 

Sukces KTM 300 EXC TPI leży w zaawansowanym podwoziu i silniku o pojemności 300 cm3, który oferuje dużą moc z wysokim momentem obrotowym, a wszystko to przy zachowaniu możliwie najniższej masy. Na pokładzie KTM 300 EXC TPI 2023 znajdziesz komponenty topowych producentów. Począwszy od zawieszenia XPLOR dostarczonego przez WP Suspension, poprzez obręcze Giant, hamulce i sprzęgło hydraulicze Brembo, a na skrzyni biegów PANKL Racing Systems kończąc. Dopełnieniem tej zwrotnej konstrukcji, która trudnego terenu się nie boi, jest w odsłonie 2023 zupełnie nowa okleina, czerpiąca wyraźną inspirację z wyścigowych maszyn KTM z lat 90’.Tak - pomarańczowa "trzysetka" to sprzęt nastawiony na zwyciężanie tam, gdzie konkurencja odpada z gry!
 

 


POZNAJ OPINIĘ PROFESJONALNEGO ZAWODNIKA TEAM KTMSKLEP.PL - PRZEMKA KACZMARCZYKA - O KTM 300 EXC TPI:

Jako zawodnik, u którego technicznych podstaw stoi trial i który spędza bardzo dużo czasu w trudnym terenie, od motocykla oczekuję przede wszystkim niskiej masy, dużego momentu obrotowego, wysokich osiągów, niezawodności i wytrzymałości. KTM 300 EXC TPI to odpowiedź na te potrzeby. Za nami już m.in. bardzo trudny wyjazd treningowy do Rumunii, do Chorwacji, czy też start w Red Bull 111 Megawatt. Sprzęt nie zawiódł mnie ani razu, a dzięki wtryskowi paliwa pozwolił zapomnieć o niektórych czynnościach, jak np. robienie mieszanki, czy też troska o paliwo w trakcie długiego i wymagającego wyścigu. Spalanie motocykla jest zdecydowanie mniejsze, na co na pewno przekłada się fakt, że paliwo nie ucieka z gaźnika np. podczas upadku. Motocykl w porównaniu do wersji gaźnikowej zdecydowanie kulturalniej oddaje moc, dzięki czemu w każdym zakresie obrotów możemy liczyć na wsparcie mocy, które nie zaskoczy nas zbytnio swoją agresją w nieodpowiednim momencie. 
 

 

KTM 300 EXC TPI to także wybór Łukasza Kurowskiego!
 

 


DANE TECHNICZNE KTM 300 EXC TPI 2023

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO    Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    293.2 cm³
SUW    72 mm
ŚREDNICA    72 mm
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM     Continental EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 2-suwowy


PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)
    103.4 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    370 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas