logo

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 150 EXC TPI 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

poszukujesz niezwykle lekkiego i żwawego, dwusuwowego sprzętu do zabaw w terenie! KTM 150 EXC TPI to jeden z trzech dwutaktów z rodziny KTM ENDURO 2023!

KTM 150 EXC TPI to motocykl, który otwiera gamę pomarańczowych enduro. Ten sprzęt napędzany małym, dwusuwowym silnikiem o pojemności 150 cm3 czerpie garściami z wyścigowego doświadczenia marki. Dzięki niezawodnej i niemal bezobsługowej technologii wtrysku paliwa (TPI), najmniejsze enduro KTM oferuje doskonałe osiągi, a także może pochwalić się niskim zużyciem paliwa i automatycznym dostrajaniem się do aktualnie panujących warunków - wysokości i temperatury, tak więc jeśli dwusuw kojarzy Ci się z uciążliwymi regulacjami, wymianą dysz i cieknącym paliwem, to stawiając na KTM 150 EXC 2023 - możesz o tym zapomnieć! 

 


150-tka EXC to motocykl idealny dla osób, które dopiero co zaczynają swoją przygodę z pełnowymiarowymi maszynami enduro. Niska waga łączy się tutaj ze świetnymi osiągami. Ten sprzęt jest wystarczający lekki, by przeciągnąć go po najtrudniejszych odcinkach i jednocześnie wystarczająco mocny, by nie pozostawać w tyle za większymi maszyny. KTM 150 EXC TPI po prostu wzbudza szacunek! Warto dodać, że ten motocykl to także świetny sprzęt treningowy dla doświadczonych zawodników dosiadających na co dzień znacznie większych maszyn. We wprawnych rękach 150-tka zamienia się w prawdziwą fabrykę zabawy, która szybko rodzi ogromny uśmiech na twarzy jeźdźca!

Na pokładzie KTM 150 EXC TPI 2023 znajdziesz komponenty topowych producentów. Począwszy od zawieszenia XPLOR dostarczonego przez WP Suspension, poprzez obręcze Giant, hamulce i sprzęgło hydrauliczne Brembo, a na skrzyni biegów PANKL Racing Systems kończąc. Dopełnieniem tej zwrotnej konstrukcji, która trudnego terenu się nie boi, jest w odsłonie 2023 zupełnie nowa okleina, czerpiąca wyraźną inspirację z wyścigowych maszyn KTM z lat 90’. 

To jednak nie wszystko! Równolegle z projektem tej wyczynowej maszyny enduro opracowane zostały komponenty tuningowe! Wśród części KTM PowerParts, z którymi dodatkowo poprawisz osiągi 150 EXC TPI 2023 znajdziesz m.in. akcesoryjne półki zawieszenia, układy wydechowe, czy też zapewniające lepsze trzymanie w skrajnych warunkach siedzenia. 



 

POZNAJ OPINIĘ PRACOWNIKA KTMSKLEP.PL - ŁUKASZA KRĘCICHWOSTA - O KTM 150 EXC TPI:

Oddawanie mocy w KTM 150 EXC TPI jest bardzo liniowe. Górny zakres obrotów złagodniał, ale dokonało się to na korzyść umocnienia „dołu” obrotów. Osobiście po swoim pierwszym kontakcie ze 150-tką EXC TPI byłem pod ogromnym wrażeniem, jaki mocny – jak na tę pojemność – ten sprzęt posiada dół. Choć momentami wydaje się, że z obrotami zeszliśmy do punktu krytycznego i że to już ten czas, aby redukować lub liczyć się z tym, że fura zgaśnie, 150-tka jeszcze długo, długo potrafiła się drapać i to autentycznie było dla mnie szokiem. Tym bardziej w momencie, gdy przyatakowałem podjazd na czwórce, sądząc, że wjeżdżam na trójce. Jakież było wówczas moje zdziwienie podczas zbicia biegu! Dodam, że mam 184 cm wzrostu i w pełnym rynsztunku około 80 kg. A między nogami tylko 150 2T!
 


Dla kogo to motocykl? Z całą pewnością dla młodych riderów, którzy chcą rozpocząć przygodę z enduro i to na sprzęcie z najwyższej, wyścigowej półki. Sprzęt jest lekki, poręczny i prowadzi się naprawdę bardzo płynnie. Oddawanie mocy jest liniowe, przez co ryzyko przejęcia kontroli przez sprzęt nad kierowcą, nie jest zbyt duże. Osobiście, gdybym miał wybierać między 450 EXC-F a 150 EXC TPI, to bez zastanawiania się postawiłbym na mniej oczywisty wybór, czyli… KTM 150 EXC TPI. Ten motocykl daje radość, ale w najnowszej odsłonie pozwala także na zdecydowanie efektywniejsze pokonywanie przeszkód w terenie.  


DANE TECHNICZNE KTM 150 EXC TPI 2023

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    nożny i elektryczny
SUW    54.5
ŚREDNICA    58 mm
SPRZĘGŁO    Mokre, wielotarczowe z hydrauliką Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    143.99 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Continental EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 2-suwowy

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    96.8 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4''
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    370 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm


*Zilustrowane pojazdy mogą różnić się wybranymi szczegółami od modeli seryjnych, a niektóre ilustracje przedstawiają wyposażenie opcjonalne dostępne za dodatkową opłatą. Wszelkie informacje dotyczące zakresu oferty, wyglądu, usług, wymiarów i ciężaru są niewiążące i podane z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić błędy, np. w druku, ustawieniu i / lub pisowni; takie informacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Należy pamiętać, że specyfikacje modeli mogą się różnić w zależności od kraju. W przypadku powierzchni lakierowanych mogą wystąpić różnice w kolorze spowodowane zwykłymi wahaniami procesu produkcyjnego. Podane wartości zużycia paliwa odnoszą się do seryjnych sprawnych technicznie pojazdów w momencie opuszczenia fabryki.

Nie naśladuj stylu jazdy przedstawionego na zdjęciach! Przedstawieni zawodnicy to zawodowi motocykliści. Zdjęcia zostały wykonane na zamkniętych torach wyścigowych lub zamkniętych drogach. KTM pragnie uświadomić wszystkich motocyklistów, że podczas jazdy muszą stosować odzież ochronną i zawsze jeździć w sposób odpowiedzialny, zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas