logo

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 250 EXC TPI 2022 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

jesteś fanem jednostek 2T i poszukujesz najbardziej zaawansowanej "ćwiartki" z homologacją na rynku! Najnowsza odsłona KTM 250 EXC TPI 2022, to lekki i nowoczesny motocykl enduro z mocnym dołem, który jest zasilany dopracowanym wtryskiem paliwa. Dzięki technologii wtryskowej z KTM 250 EXC TPI wyciśniesz to, co w tej pojemności najpiękniejsze, a jednocześnie zapomnisz o uciążliwych aspektach posiadania motocykla 2T.

Mieszanka? Duże spalanie? Wylewające się paliwo podczas upadku? Konieczność "przepalenia" mieszanki po dłuższej jeździe na niższych obrotach? Nieprzyjemny zapach rozlanej benzyny w busie? Kombinowanie z dyszami w gaźniku w zależności od warunków atmosferycznych? Z TPI te aspekty pozostaną już tylko w sferze wspomnień!  


Model KTM 250 EXC TPI 2022, podobnie jak pozostali przedstawiciele pomarańczowej palety enduro KTM 2022, jest jeszcze lepszy niż poprzednik! Wszystko dzięki wprowadzonym aktualizacjom. Poszukiwanie jeszcze większej integracji motocykla z każdym terenem i przeszkodą poprowadziło inżynierów z Mattighofen do aktualizacji w zakresie zawieszenia. Zarówno przedni widelec WP XPLOR, jak i tylny amortyzator zyskały teraz nowe ustawienia, dzięki czemu uzyskano jeszcze mocniejszy, bardziej sportowy charakter. Ulepszono też obieg oleju dla bardziej spójnego sprzężenia zwrotnego. Zawieszenie oferuje też zwiększone wrażenie przyczepności, co dodatkowo wzmacnia nowy pakiet opon MAXXIS MaxxEnduro na pokładzie. Po licznych testach, spece z KTM uznali, że to właśnie on zapewni najbardziej wszechstronne osiągi. Cała gama otrzymała też nowe, wyjątkowe malowanie w stylu retro, które znacząco wyostrza jej charakter.
 

 

"Dwa i pół" EXC TPI 2022 to naprawdę nowoczesny dwusuw. Na jego pokładzie znajdziesz nie tylko zaawansowany wtrysk paliwa, który poprawia osiągi i pozwala spełnić normy emisji spalin Euro V, ale także takie rozwiązanie jak wał wyrównoważający. Ma on ogromny wpływ na pracę jednostki napędowej, w której znane z dwusuwu wibracje, zostały ograniczone do minimum. Koniec więc z dyskomfortem i drętwieniem kończyn! KTM 250 EXC TPI 2022 to dopracowany sprzęt enduro, który korzysta z najwyższej klasy komponentów, dzięki czemu jest maksymalnie READY TO RACE! 

 

POZNAJ OPINIĘ PRACOWNIKA KTMSKLEP.PL - ŁUKASZA KRĘCICHWOSTA - O KTM 250 EXC TPI:

KTM 250 EXC TPI to moim zdaniem jeden z najlepiej prowadzących się motocykli w całej gamie enduro KTM. Choć po przesiadce z prywatnego, gaźnikowego 250 EXC odczułem zdecydowanie spokojniejszy charakter tego motocykla i jego większą kulturę, to po dłuższym objeżdżeniu motocyklem tym jeździło mi się po prostu perfekcyjnie. Sprzęt jest niezwykle lekki i chętnie reaguje na gaz, ale sposób w jaki oddaje swoją moc, jest bardzo równomierny, przez co cały czas ma się poczucie, że to czynnik ludzki ma nad tym sprzętem pełną kontrolę. Wspominam o tym nie bez powodu, bo jako amator jazdy po bezdrożach muszę przyznać, że w przypadku niektórych motocykli terenowych, zdarzało mi się oddać panowanie nad tym co się dzieje przed przednim kołem – właśnie motocyklowi. Z KTM 250 EXC TPI nie ma o tym mowy. Nie oznacza to jednak, że sprzęt nie posiada charakteru. Kwestia personalizacji i zmiana sprężyny na np. na czerwoną, z pewnością wzbudzi w tym motocyklu dodatkowe pokłady wigoru. 250-tka amatorowi w zupełności wystarczy, a jak dorwie się do niej bardziej doświadczony rider, który lubi i potrafi odkręcić, to… potrafi się dziać! 
 

 


DANE TECHNICZNE KTM 250 EXC TPI 2022

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO    Sprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    249 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Continental EMS

 

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    103.4 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    Podwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    370 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm

 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas