logo

Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 500 EXC-F 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

jeśli potrzebujesz bezkompromisowej mocy i momentu obrotowego! KTM 500 EXC-F to obecnie najpotężniejszy motocykl klasy Enduro na świecie. Silnik o pojemności pół litra w połączeniu z ultranowoczesnym podwoziem pozwalają zachować pełną kontrolę, dzięki czemu rider będzie mógł w pełni wykorzystać potencjał tej Bestii segmentu enduro.

Model 500 EXC-F ma także drugą twarz i nie ukrywa, że lubi spokojną jazdę, w trakcie której podjazd wyjeżdża się nie pełnym piecem, a właśnie momentem obrotowym.


Ze względu na te cechy KTM 500 EXC-F to motocykl, który cieszy się wielkim uznaniem wśród osób, których żywiołem są przede wszystkim długie dystanse i przemierzanie najodleglejszych bezdroży na świecie w stylu, na jaki pozwala wyczynowy sprzęt enduro. Dzięki homologacji drogowej z KTM 500 EXC-F opuszczeniu off-roadu, bez problemów odnajdziesz się także w ruchu drogowym. Ze względu na mogący pochwalić się ogromnymi osiagami silnik, model 500 EXC-F stanowi także doskonałą bazę dla lekkiego, zwrotnego supermoto, które zawojuje miejską dżunglę! 
 


 

KTM 500 EXC-F 2021, podobnie jak reszta enduro KTM 2021, na nowy sezon otrzymał kilka aktualizacji z zakresu zawieszenia. Znany widelec WP XPLOR zyskał dodatkowy regulator napięcia wstępnego. Od tej pory dokonywanie zmian ustawień w zależności do warunków panujących na trasie będzie jeszcze łatwiejsze. Sam widelec oferuje optymalne tłumienie i charakterystykę. W silniku natomiast poprawiono mechanizm zmiany biegów (bęben zmiany biegów).
 


DANE TECHNICZNE KTM 500 EXC-F 2021

SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW    6-biegowa
ROZRUSZNIK    Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO    Wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
EMISJA CO2    84 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA    510.9 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM    Keihin EMS
DESIGN    Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA    3.62 l/100 km

PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA)    105.6 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.)    9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ    260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ    220 mm
PRZEDNI HAMULEC    Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC    Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH    Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY    Rama z centralną rurą ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE    WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT    355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE    Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA    960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY    63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD)    300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ)    310 mm


Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas