0 produktów 0.00 zł
KTM 500 EXC-F 2021
Czy wiesz, że z motocyklem jest podobnie jak doborem nart? Należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 500 EXC-F 2021 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
jeśli potrzebujesz bezkompromisowej mocy i momentu obrotowego! KTM 500 EXC-F to obecnie najpotężniejszy motocykl klasy Enduro na świecie. Silnik o pojemności pół litra w połączeniu z ultranowoczesnym podwoziem pozwalają zachować pełną kontrolę, dzięki czemu rider będzie mógł w pełni wykorzystać potencjał tej Bestii segmentu enduro.
Model 500 EXC-F ma także drugą twarz i nie ukrywa, że lubi spokojną jazdę, w trakcie której podjazd wyjeżdża się nie pełnym piecem, a właśnie momentem obrotowym.
Ze względu na te cechy KTM 500 EXC-F to motocykl, który cieszy się wielkim uznaniem wśród osób, których żywiołem są przede wszystkim długie dystanse i przemierzanie najodleglejszych bezdroży na świecie w stylu, na jaki pozwala wyczynowy sprzęt enduro. Dzięki homologacji drogowej z KTM 500 EXC-F opuszczeniu off-roadu, bez problemów odnajdziesz się także w ruchu drogowym. Ze względu na mogący pochwalić się ogromnymi osiagami silnik, model 500 EXC-F stanowi także doskonałą bazę dla lekkiego, zwrotnego supermoto, które zawojuje miejską dżunglę!
KTM 500 EXC-F 2021, podobnie jak reszta enduro KTM 2021, na nowy sezon otrzymał kilka aktualizacji z zakresu zawieszenia. Znany widelec WP XPLOR zyskał dodatkowy regulator napięcia wstępnego. Od tej pory dokonywanie zmian ustawień w zależności do warunków panujących na trasie będzie jeszcze łatwiejsze. Sam widelec oferuje optymalne tłumienie i charakterystykę. W silniku natomiast poprawiono mechanizm zmiany biegów (bęben zmiany biegów).
DANE TECHNICZNE KTM 500 EXC-F 2021
SILNIK
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa
ROZRUSZNIK Rozrusznik elektryczny
SPRZĘGŁO Wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Brembo
EMISJA CO2 84 g/km
POJEMNOŚĆ SKOKOWA 510.9 cm³
SYSTEM STEROWANIA SILNIKIEM Keihin EMS
DESIGN Silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy
ZUŻYCIE PALIWA 3.62 l/100 km
PODWOZIE
WAGA MOTOCYKLA (BEZ PALIWA) 105.6 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA (OK.) 9 l
ŚREDNICA PRZEDNIEJ TARCZY HAMULCOWEJ 260 mm
ŚREDNICA TYLNEJ TARCZY HAMULCOWEJ 220 mm
PRZEDNI HAMULEC Hamulec tarczowy
TYLNY HAMULEC Hamulec tarczowy
ŁAŃCUCH Pierścień X 5/8 x 1/4"
KONSTRUKCJA RAMY Rama z centralną rurą ze stali 25CrMo4
PRZEDNIE ZAWIESZENIE WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
PRZEŚWIT 355 mm
TYLNE ZAWIESZENIE Amortyzator Xplor PDS WP
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 960 mm
KĄT GŁÓWKI RAMY 63.5 °
SKOK ZAWIESZENIA (PRZÓD) 300 mm
SKOK ZAWIESZENIA (TYŁ) 310 mm