logo

Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 300 EXC TPI jest właściwy dla Ciebie jeśli...

Twoim żywiołem jest Hard Enduro i poszukujesz najbardziej konkurencyjnego motocykla do ekstremalnie trudnych wyzwań! KTM 300 EXC TPI to numer 1 na światowych trasach Hard Enduro i jednocześnie jeden z najlepiej sprzedających się motocykli enduro KTM! Zresztą nic dziwnego!

"Trzysetka" EXC TPI to niezwykle lekki i dysponujący ogromną mocą motocykl, który w zależności od potrzeby pozwoli Ci na powolną, ale techniczną wspinaczkę na szczyt, z wykorzystaniem momentu obrotowego, niskich obrotów i doskonałej trakcji lub... walkę z podjazdem na pełnym gazie! Serce KTM 300 EXC TPI to efekt wieloletnich prac inżynierów z Mattihgofen, dla których najważniejszym źródłem informacji był świat wyścigów i konsultacje z najlepszymi zawodnikami w dyscyplinie, w tym z Tadkiem Błażusiakiem i Jonny Walkerem. TPI w przypadku tej konstrukcji oznacza, że motocykl jest zasilany zaawansowanym wtryskiem paliwa.


Dzięki tej technologii z KTM 300 EXC TPI wyciśniesz wszystko to najlepsze, z czego słynęły wcześniejsze wersje  gaźnikowe, a jednocześnie zapomnisz o uciążliwych aspektach posiadania motocykla 2T. Mieszanka? Duże spalanie? Wylewające się paliwo podczas upadku? Konieczność "przepalenia" mieszanki po dłuższej jeździe na niższych obrotach? Nieprzyjemny zapach rozlanej benzyny w busie? Kombinowanie z dyszami w gaźniku w zależności od warunków atmosferycznych? Z TPI te aspekty pozostaną już tylko w sferze wspomnień!  
 

POZNAJ OPINIĘ PROFESJONALNEGO ZAWODNIKA TEAM KTMSKLEP.PL - PRZEMKA KACZMARCZYKA - O KTM 300 EXC TPI:

Jako zawodnik, u którego technicznych podstaw stoi trial i który spędza bardzo dużo czasu w trudnym terenie, od motocykla oczekuję przede wszystkim niskiej masy, dużego momentu obrotowego, wysokich osiągów, niezawodności i wytrzymałości. KTM 300 EXC TPI to odpowiedź na te potrzeby. Za nami już m.in. bardzo trudny wyjazd treningowy do Rumunii, do Chorwacji, czy też start w Red Bull 111 Megawatt. Sprzęt nie zawiódł mnie ani razu, a dzięki wtryskowi paliwa pozwolił zapomnieć o niektórych czynnościach, jak np. robienie mieszanki, czy też troska o paliwo w trakcie długiego i wymagającego wyścigu. Spalanie motocykla jest zdecydowanie mniejsze, na co na pewno przekłada się fakt, że paliwo nie ucieka z gaźnika np. podczas upadku. Motocykl w porównaniu do wersji gaźnikowej zdecydowanie kulturalniej oddaje moc, dzięki czemu w każdym zakresie obrotów możemy liczyć na wsparcie mocy, które nie zaskoczy nas zbytnio swoją agresją w nieodpowiednim momencie. 


POZNAJ OPINIĘ AMATORA, PRACOWNIKA KTMSKLEP.PL - ŁUKASZA KRĘCICHWOSTA - O KTM 300 EXC TPI:

Gdybym miał wskazać swojego faworyta z całej gamy KTM EXC 2019, to bez wątpienia byłby to model KTM 300 EXC TPI. Kiedyś 300-tka wydawały mi się zbyt narwana i zbyt agresywna jak na moje umiejętności. Technologia wtryskowa sprawiła, że moc 300-tki jest oddawana zdecydowanie bardziej liniowo. Kiedy krzywa gaźnikowych 300 EXC była dość falująca, tak w przypadku TPI jest zdecydowanie bardziej prosta, co oznacza, że znane z 300-tki stado koni mechanicznych rozpędza się równomiernie, bez nagłych zrywów. W 300 TPI polubiłem też jej moment obrotowy, który wiele wybacza, np. pomimo braku wydawać by się mogło koniecznej redukcji w zakręcie, potrafimy z niego wyjść bez większych problemów odkręcając jedynie gaz. Za plus uważam również fakt, że motocykl bez względu na warunki atmosferyczne, tempo jazdy, cały czas pracuje tak samo i nie wymaga dodatkowych regulacji, czy brutalnych przegazówek po wolnej sekcji.  


 

 

Zobacz wszystkie
Darmowa przesyłka od 350 PLN
Darmowa przesyłka od 350 PLN
zadzwoń do nas