Znajdź motocykl po VIN

Zobacz nas na


Newsletter

Produkty - OFF-ROAD

Wybierz zakres cenowy:
2 PLN
13376 PLN
  • WP kontynuuje sukces przeznaczonego do motocrossu amortyzatora 5018. Dzięki innowacyjnemu, samodzielnie regulowanemu systemowi WP-TRAX, zyskasz przyczepność niespotykaną do tej pory na torach motocrossowych i trasach enduro. WP-TRAX to kompaktowy mechaniczny system zintegrowany z amortyzatorem, który został opracowany przy ścisłej współpracy z off-roadowymi mistrzami świata...
  • WP kontynuuje sukces przeznaczonego do motocrossu amortyzatora 5018. Dzięki innowacyjnemu, samodzielnie regulowanemu systemowi WP-TRAX, zyskasz przyczepność niespotykaną do tej pory na torach motocrossowych i trasach enduro. WP-TRAX to kompaktowy mechaniczny system zintegrowany z amortyzatorem, który został opracowany przy ścisłej współpracy z off-roadowymi mistrzami świata...
  • Amortyzator WP AER 48 Cone Valve to jedno z najnowszych osiągnieć inżynierów z Munderfing. Łączy on dwie największe technologie WP – system tłumienia Cone Valve oraz znany z powietrznych amortyzatorów AER system sprężyn. Ten łączący dwie potężne technologie amortyzator został opracowany we ścisłej współpracy z obecnymi zawodnikami Mistrzostw Świata trzech znaczących producentów.
  • Zawodnicy podchodzący profesjonalnie do ścigania w off-roadzie oczekują od przedniego zawieszenia znakomitego tłumienia przy jednoczesnym maksymalnym komforcie...
  • WP wykorzystuje odseparowane wkłady w zbiornikach wszystkich amortyzatorów WP OEM oraz amortyzatorów tuningowych. Rozwiązanie to ma sporo zalet, takich jak długa żywotność, dobre uszczelnienie oraz świetne dopasowanie. Wymaga to jednak pewnego kompromisu. Ze względu na pracę tłoka, wytwarzane jest ciepło, które pojawia się szczególnie podczas intensywnej jazdy.
  • WP wykorzystuje odseparowane wkłady w zbiornikach wszystkich amortyzatorów WP OEM oraz amortyzatorów tuningowych. Rozwiązanie to ma sporo zalet, takich jak długa żywotność, dobre uszczelnienie oraz świetne dopasowanie. Wymaga to jednak pewnego kompromisu. Ze względu na pracę tłoka, wytwarzane jest ciepło, które pojawia się szczególnie podczas intensywnej jazdy.
  • WP wykorzystuje odseparowane wkłady w zbiornikach wszystkich amortyzatorów WP OEM oraz amortyzatorów tuningowych. Rozwiązanie to ma sporo zalet, takich jak długa żywotność, dobre uszczelnienie oraz świetne dopasowanie. Wymaga to jednak pewnego kompromisu. Ze względu na pracę tłoka, wytwarzane jest ciepło, które pojawia się szczególnie podczas intensywnej jazdy.
  • WP wykorzystuje odseparowane wkłady w zbiornikach wszystkich amortyzatorów WP OEM oraz amortyzatorów tuningowych. Rozwiązanie to ma sporo zalet, takich jak długa żywotność, dobre uszczelnienie oraz świetne dopasowanie. Wymaga to jednak pewnego kompromisu. Ze względu na pracę tłoka, wytwarzane jest ciepło, które pojawia się szczególnie podczas intensywnej jazdy.
  • WPrace-performance

    4298.11 PLN

    Zestaw RACE PERFORMANCE został opracowany i przetestowany przy ścisłej współpracy z zawodnikami KTM Factory Racing. Zestaw umożliwia modyfikację seryjnych zawieszeń WP typu closed-cartridge (z wyjątkiem 4CS), dzięki czemu maksymalnie poprawia tłumienie przy jednoczesnym zachowaniu atrakcyjnej ceny. Idealne rozwiązanie dla ambitnego zawodnika, na poziomie klubowym.
  • WPzestaw-sprezyn-wp-aer

    2583.00 PLN

    W trakcie prac nad amortyzatorem WP AER 48 inżynierowie z WP Motorsports dokonali porównania z zestawem korzystającym z konwencjonalnych sprężyn. Oba systemy wykazały różne zalety, a to wyraźny znak, że poszczególne rozwiązania mogą docenić jeźdźcy o różnych preferencjach. Stąd w celu zapewniania najwyższego poziomu komfortu z użytkowania amortyzatora AER 48, WP postanowiło udostępnić zestaw do jego modernizacji, pozwalający na przebudowę AER 48 na widelec z konwencjonalnym systemem sprężyn.